problem z pomostem do Pana tomka - Problemy techniczne z oprogramowaniem

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
Wybrane tematy:
Podpis klienta pod wywiadem POMOST STD Błąd sprawozdania Sprawozdania MRiPS-06 (wersja 1.04a) za 2021 Odnowienie certyfikatu Brak możliwości wygenerowania sprawozdania SKŁ ZDR pytanie odnośnie poprawności danych problem z wydrukiem informacji /decyzji w Sygnity

Napisano: 19 lip 2013, 20:51

zmieniałem bazy pod wersje pomost 1.9 aktualnie nie włącza mi się pomost, co należy zrobić?? instalować pomost od początku ale jak przywrócić aktualne bazy?? czy wystarczy zainstalować pomost na starej wersji??
~adam


Napisano: 19 lip 2013, 21:28

Tomek na urlopie, skontaktuj się z serwisem pomostu
~zamiast tomka

Napisano: 31 lip 2013, 16:27

Zawsze przed aktualizacją warto zrobić sobie nie tylko kopię samej bazy ale również kopię całego katalogu jboss, dzięki temu zawsze zyskamy jakieś pół dnia pracy przy odzyskiwaniu danych
~naitsyrk85


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x