program AOOZN - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 21 lut 2025, 12:26

czy podzieli się ktoś polityką do programu AOOZN
ren
Starszy referent
Posty: 748
Od: 11 lip 2016, 12:52
Zajmuję się:


Napisano: 21 lut 2025, 15:25

Ja mam tylko dodany pkt. w polityce rachunkowości:
"17. Zasady rozliczania zadania w ramach resortowego programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością”- edycja 2025_AOON.
Realizacja zadania odbywa się na podstawie podpisanej umowy ze środków funduszu solidarnościowego oraz otrzymanego upoważnienia przez Kierownika GOPS do realizacji zadania. Do obsługi programu służy wyodrębniony rachunek bankowy. Realizacja i rozliczenie programu odbywa się na podstawie wytycznych zawartych w umowie oraz w programie „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025. Ewidencja księgowa prowadzona jest pozabudżetowo. Operacje gospodarcze rozliczane są głównie w oparciu o następujące konta księgowe (syntetyczne i analityczne): 139, zespół 2, zespół 4 i 7, 860. Analityka do ww. kont będzie prowadzona w celu wyodrębnienia wykorzystania środków na pokrycie kosztów wg ich kwalifikowalności. Faktury, listy płac, inne dowody księgowe dotyczące realizacji zadania opisuje się zgodnie z umową:
- wydatek poniesiony ze środków z Funduszu Solidarnościowego
- zgodnie z umową nr .............../2025 z dnia ..............r.
- dotyczy:......................... "
Bea7
Referent
Posty: 450
Od: 15 gru 2014, 11:22
Zajmuję się:


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x