mamy "sprzedawać" swoją pracę, aby być docenionymi przez " górkę", wykonuję teraz mnóstwo dodatkowej pracy w związku ze specyficznymi problemami w pewnej rodzinie, chciałabym to wpisać w projekt socjalny stworzony na rzecz tej rodziny, czy pracujecie w ten sposób, jeżeli jakiś realizowaliście to podpowiedzcie coś, wiem, ze na wszystko jest za mało czasu, ale chciałabym jakoś sprzedać naszą trudna robotę i ubiegać się o jakieś nagrody
Cześć.
Chętnie bym pomógł ale nie wiem czy ktokolwiek w Polsce pracuje metoda projektu ( z jedną rodziną ). Kontrakt socjalny to już wyczyn u większości : ) Ale powodzenia.
My piszemy projekty socjalne, ale dla większej grupy, nie dla pojedynczych rodzin. np dla seniorów. a w przypadku rodzin to pracujemy przeważnie kontraktami
Nie mam takiego doświadczenia, ale myślę, że spokojnie możesz pokazać pracę z rodziną jako realizację projektu socjalnego na rzecz tej konkretnej rodziny. Projekt ma kilka wyróżników:
1. Diagnoza, której efektem jest
2. określenie Problemu Głównego i Problemów Szczegółowych (oraz ich przyczyn i skutków)
3. W kontrze do problemów - sformułowanie Celu Głównego i Celów Szczegółowych
4. Wyznaczenie działań, jakie należy podjąć dla realizacji celów szczegółowych (można założyć, że cel główny zostanie osiągnięty, jeśli osiągnięte zostaną poszczególne cele cząstkowe - szczegółowe)
5. Określenie wskaźników (po czym poznamy, że osiągnięto cel) dla każdego celu
6. Wyznaczenie terminu (zakresu czasowego działań)
7. Ustalenie osób odpowiedzialnych za poszczególne działania
8. Ewaluacja - ocena, służąca czasem modyfikacji planu, wnioski obydwu stron
9. Nakłady budżetowe niezbędne dla realizacji projektu (Uwaga: żaden sponsoring, w jednostce budżetowej to niedopuszczalne. Wyceń po prostu swoją pracę na podstawie ilości godzin na rzecz projektu i Twojej stawki wynagrodzenia + ewentualne świadczenia na rzecz rodziny)