Nie przesadzacie trochę? ja nie wysle nikomu bo mam tam zawarte dane osobowe.. Zrobilam tak; normalna tabela.. dłuznik.. i każdy rodzaj postępwoania... czyli; wszęcie postępowania do decyzji zwrotowej, decyzja zwrotowa, upomnienie, wezwanie na wywiad, przeprwoadzenie wywiadu, przekazanie informacji dłuznikowi..itd. itd... w kazdym okienku wstawiam date dokonanej czynności.. wchodze i widzę.. co zrobiłam a co nie.. wpisuje tez komenarze.. gdy np. zcekam na zwrotkę.. albo na jakąs odpowiedz.. Kazdy moze to zrobic wg. własnego uznania.. bo to będzie wam słuzyło.. Teczki mam załozone dla każdego dłuznika i tam mam wszytsko.. każda po kolei czynność.. łacznie z TW, wywiadami.. no poprostu wszystko... Trzeba na początku posiedzieć ale jak sie prowadzi systematycznie jest to bardzo dobre rozwiązanie..Powodzenia...
zgodnie z przepisami archiwalnymi teczki lepiej zakładać dla danego okresu dla danego dłużnika, bo po spłaceniu konkretnego okresu można teczkę oddać do składnicy... układać zawartość według wpływu..
a ja jestem świeżo po kontroli mazowieckie. Teczki maja byc prowadzone tak:
1. przede wszystkim na rok kalendarzowy - ja mialam na zasiłkowy, ale było żle
2.wpinamy całe postępowanie do momentu
3. wszczęcie postępowania, dec. zrwotowa, upomnienie, tytuł wykonawczy - osobna teczka osobny segregator
4. dłuznicuy podzielenie na OWD, OWW, OWW i OWD