Ani pisze: 15 lip 2021, 7:20
Czyli decyzji juz nie dajecie zarzadca?
u mnie w decyzji sa w uzasadnieniu ogólne dane...nie ma danych dochodu czy ile osób...kwota dodatku i okres na jaki przyznany adres i imie i nazwisko wnioskodawcy...ale to juz zarzadca wie...wiec chyba bede nadal wysylala decyzje, bo na szkoleniu powiedzieli ze to jest tez informacja...
Sygnity już poprawiło. Przez system można wydrukować informację o osobach korzystających z DM dla każdego zarządcy. Wystarczy do szablonu dodać swoje informacje, np. o obowiązku informowania o zaległościach.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w ……… przesyła informację o decyzjach dotyczących dodatku mieszkaniowego.
Ponadto Ośrodek przypomina o obowiązku niezwłocznego zawiadomienia o zaleganiu z zapłatą czynszu przez osoby korzystające z dodatku mieszkaniowego, co wynika z art. 8 ust. 4 Ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych. Dotyczy to zaległości obejmujących pełne 2 miesiące. Powyższego obowiązku należy dopełnić w terminie 14 dni od dnia wystąpienia zaległości. W przypadku niewykonania obowiązku zawiadomienia organu przyznającego dodatek mieszkaniowy o wystąpieniu zaległości, organ nałoży w drodze decyzji administracyjnej na zarządcę lokalu lub inną osobę uprawnioną do pobierania należności za lokal mieszkalny karę pieniężną w wysokości 500 zł. Pobierający należności za lokal zobowiązany będzie też do zwrotu kwot dodatków mieszkaniowych wypłaconych za miesiące, w których występowały zaległości w opłatach.
I jest tabelka zawierająca:
L.p.
Nazwisko, imię i adres
Nr decyzji
Rodzaj decyzji (przyznanie, wstrzymanie itp.)
Kwota zarządcy
Data od
Data do
Czyli obecnie musimy wysyłać do zarządcy oprócz list wypłat właśnie tą wygenerowaną informację z systemu odn. osób, które złożyły wnioski w danym miesiącu. A nie możemy wysyłać dalej decyzji jak to robiliśmy do tej pory?
Rozumiem, że informacja musi być podpisana przez Dyrektora? A czy jakieś pieczątki typu "orzełek" trzeba stawiać na tej informacji?
Czy nadal będziecie wysyłać listy wypłat? Ja na szkoleniu usłyszałem wersję, że zgodnie z art. 7 ust. 7a mogę wysyłać tylko jednorazowo informację o wysokości przyznanego dodatku mieszkaniowego oraz o okresie, na jaki został on przyznany. Każda dodatkowa informacja będzie niezgodna z prawem.