Refundacja z 500+ - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 09 paź 2019, 18:35

Witam wszystkich! Jestem pracownikiem obsługującym świadczenie wychowawcze 500+. Nurtuję mnie kwestia kosztów obsługi 500+. Bezpośrednią obsługą zajmuję się trzech pracowników merytorycznych ( przyjmowanie wniosków, wydawanie informacji,koordynacja, sprawozdawczość, listy wypłat itp.itd.). Oprócz nich z tego co wiem refundowane jest wynagrodzenie następujących osób:
Dyrektora, Zastępcy Dyrektora, Kierownika Działu (Świadczeń Rodzinnych, Funduszu Alimentacyjnego, Świadczenia wychowawczego), Księgowej, Kadrowej, Informatyka, Pracownika gospodarczego (sprzątaczki). Jak wygląda refundacja (kwotowo, procentowo)? Czy można na tyle osób? Dodatkowo jeden pracownik merytoryczny zajmuje się archiwum a drugi zamówieniami publicznymi. Czy za te dodatkowe rzeczy nie powinni mieć czasem płacone z innych środków niż z kosztów obsługi 500+? Bardzo proszę o w miarę możliwości proste odpowiedzi. Bardzo dziękuję! Pozdrawiam
Bizon
Praktykant
Posty: 18
Od: 13 wrz 2017, 18:09
Zajmuję się: 500+


Napisano: 10 paź 2019, 10:29

U nas też jest pokrywana część wynagrodzeń kierownika księgowej kadrowej informatyk, dodatkowo opłacamy rachunki za prąd, ogrzewanie, zakupy śr. czystości, wywóz nieczystości za telefon, pocztę itd. Nie uważam że u was jest za dużo na pewno każdy z tych osób ma swój udział w 500+ i tyle.
monia77
Podinspektor
Posty: 1090
Od: 31 mar 2017, 9:14
Zajmuję się: Główny księgowy GOPS

Napisano: 17 paź 2019, 11:08

Jesteśmy po kontroli 500 w 2017r.i na tamten czas były istotne zakresy obowiązków. Jeśli pracownik miał w zakresie obowiązków inne czynności nie związane z 500+ nie powinien być w 100% finansowany z 500+. Nie wiem czy podejście się zmieniło. Bezpieczniej jest wydzielić w etacie takiej osoby np.0,1 etatu na inne czynności.
rena
renata110
Praktykant
Posty: 20
Od: 30 lip 2005, 19:50
Zajmuję się:
Lokalizacja: Ornontowice, polska

Napisano: 29 paź 2019, 11:17

witam, w jakim dokumencie zapisujecie w Waszych jednostkach informacje odnośnie wielkości (podziału) etatu w kwestii zakresu obowiązków?
opsz
Praktykant
Posty: 1
Od: 29 paź 2019, 11:11
Zajmuję się: księgowość

Napisano: 29 paź 2019, 15:32

U mnie: notatki służbowe wpięte przy dokumentach płacowych.
Paulinka z GOPSu
Starszy referent
Posty: 757
Od: 24 paź 2017, 14:38
Zajmuję się: Księgowość



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x