rejestracja pism z Urz. Woj. - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 24 mar 2016, 16:31

Witam.
Co najmniej dwa razy w m-cu mamy drogą elektroniczną pisma z Maz. Urz. Woj. dotyczące zapotrzebowania na środki w poszcz. rozdziałach. Czy powinny być wpisywane do rejestru pism otrzymanych w OPS?
Anna5


Napisano: 25 mar 2016, 11:22

tak
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:

Napisano: 29 mar 2016, 10:47

Wszyscy tak robią ?
Może toś jeszcze wypowie się ...
Anna5

Napisano: 29 mar 2016, 11:13

a jak nie zarejestrujesz, pracownik nie zrobi tabelki i wyprze się, że nie dostał pisma, a tak masz czarno na białym.
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem