Witam, podpowiedzcie mi, czy będąc pracownikiem OPS (posiadam umowę na prowadzenie spraw KDR oraz umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych) prowadząca sama wszelkie sprawy KDR, zarejestrowana jako użytkownik w systemie 'user 01", czy również trzeba zmienić admina? Pytam, bo jak do tej pory w panelu administracyjnym jako zarejestrowany użytkownik pojawiałam się tylko ja, ale dziś wyskoczył mi jeszcze użytkownik "admin", który nie jest aktywny i nie wiem czy aktywować to konto, czy nie.
u nas do obsługi np podpisywanie decyji jest wyznaczony deyrektor, i konto admin jest wpisane dla niego, lepiej je miec w przypadku gdy zapomnisz swojego hasła, to mozesz wtedy odblokować
Z innej beczki, skoro tylko Ty sie tym zajmujesz to kto podpisuje decyzje, np odmowę? Jeżeli Ty to składasz oświadczenie majątkowe ? ...
U mnie ja z koleżanką jestesmy upowznienie przez burmistrza do przyznawania kart, a reszta spraw dyrekcja
Ja i kierownik mamy takie same upoważnienia, jeśli chodzi o podpisywanie decyzji to jeszcze żadnej nie wydaliśmy, bo nie było potrzeby. Kierownik w ogóle nic nie robi odnośnie KDR, w starym systemie w ogóle nie miał założonego konta. O składaniu oświadczenia nic mi nie wiadomo.Hasła nie zapomnę, bo u nas jest (ABI)i prowadzi rejestr haseł.Tylko się zastanawiam czy brak aktywnego admina, będzie miało wpływ na dodawanie nowych ról np. dotyczących raportów, sprawozdań itp.