składam wn. do zus a tu błąd... - Dobry Start (300+)

  
Strona 1 z 3    [ Posty: 29 ]
Wybrane tematy:
Dobry początek zakład sport! Dobry Start jednak do ZUS Sprawozdanie doby start za 2021 co z zakupionymi licencjami licencja 2022 upomnienie

Napisano: 05 lip 2021, 12:47

czy ktoś tak miał?
Mam taki błąd:
Dokument jest niezgodny ze schematem - proszę otworzyć formularz w trybie edycji i poprawić istniejące błędy
;) „-Puchatku? -Tak Prosiaczku? -Nic- powiedział Prosiaczek biorąc Puchatka za łapkę - Chciałem się tylko upewnić, że jesteś.”
Nutka
Starszy referent
Posty: 553
Od: 09 kwie 2014, 10:14
Zajmuję się:


Napisano: 05 lip 2021, 14:07

nikt tak nie miał?
;) „-Puchatku? -Tak Prosiaczku? -Nic- powiedział Prosiaczek biorąc Puchatka za łapkę - Chciałem się tylko upewnić, że jesteś.”
Nutka
Starszy referent
Posty: 553
Od: 09 kwie 2014, 10:14
Zajmuję się:

Napisano: 06 lip 2021, 8:06

no myślę,że wszelkich informacji udzieli ZUS
jasiak
Inspektor
Posty: 2560
Od: 08 mar 2017, 13:29
Zajmuję się: Św/Fa/ŚR

Napisano: 06 lip 2021, 8:11

Wczoraj kiepsko działało PUE ZUS, z przerwami. Do nas też dzwonią ludzie z pytanie, jak złożyć wniosek o 300+ bo do ZUS nie mogą się dodzwonić, ale tam ktoś nie potrafi odpowiedzieć na jakieś pytanie.

jasiak pisze:
06 lip 2021, 8:06
no myślę,że wszelkich informacji udzieli ZUS
Kto pyta, nie błądzi.
MartaW
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 486
Od: 18 kwie 2016, 12:09
Zajmuję się: wszystkim

Napisano: 06 lip 2021, 11:23

Wszystkich niezadowolonych z przeniesienia 300+ do ZUS proszę odesłać do ministerstwa, do premiera, prezydenta
~o~
Inspektor
Posty: 2870
Od: 08 mar 2017, 13:24
Zajmuję się: ŚR

Napisano: 06 lip 2021, 14:23

dziś od nowa próbowałam wypełnić wniosek, nadal ten sam błąd... zus nie odpisuje, telefonu nie ma tylko infolinia.....
;) „-Puchatku? -Tak Prosiaczku? -Nic- powiedział Prosiaczek biorąc Puchatka za łapkę - Chciałem się tylko upewnić, że jesteś.”
Nutka
Starszy referent
Posty: 553
Od: 09 kwie 2014, 10:14
Zajmuję się:

Napisano: 07 lip 2021, 9:26

no cóż ci poradzę ... przecież ta zmiana( dobra zmiana) miała spowodować lepszą obsługę świadczeń, poprawić funkcjonowanie programu
~o~
Inspektor
Posty: 2870
Od: 08 mar 2017, 13:24
Zajmuję się: ŚR

Napisano: 07 lip 2021, 10:26

Nutka pisze:
06 lip 2021, 14:23
dziś od nowa próbowałam wypełnić wniosek, nadal ten sam błąd... zus nie odpisuje, telefonu nie ma tylko infolinia.....
a próbowałaś przez bank?pue?empatię?
jak samorządy prowadziły 300+ to nie było mowy o błędach przy składaniu elektronicznym, nie było żadnego przeciążenia, czy zajętym telefonie
marzenasaw
Referent
Posty: 360
Od: 11 wrz 2019, 19:56
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 07 lip 2021, 11:22

Nutka pisze:
06 lip 2021, 14:23
dziś od nowa próbowałam wypełnić wniosek, nadal ten sam błąd... zus nie odpisuje, telefonu nie ma tylko infolinia.....
ale składasz przez ? bank, empatię pue zus ?
jasiak
Inspektor
Posty: 2560
Od: 08 mar 2017, 13:29
Zajmuję się: Św/Fa/ŚR

Napisano: 07 lip 2021, 11:24

jak przez bank, to może bank nie dostosował jeszcze swoich ustawień czy reguł nie wiem jak to opisać, zwyczajnie nie zdążyli za zmianami
pue zus ja składałam było ok
empatia tu nie poradzę
jasiak
Inspektor
Posty: 2560
Od: 08 mar 2017, 13:29
Zajmuję się: Św/Fa/ŚR


  
Strona 1 z 3    [ Posty: 29 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
cron Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x