Śmierć klienta, a rozpatrzenie podaniania - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 15 lis 2019, 9:06

Witam wszystkich, proszę o poradę
W październiku klientka złożyła podanie (8.10.)o pomoc fin., 16.10 został przeprowadzony wywiad i wysłane zostały wyw. alimentacyjne na które czekam do dnia dzisiejszego. 13.11 klientka zmarła. W jaki sposób zakończyć sprawę ?? Przedłużać bieg terminu sprawy z art. 35 kpa a następnie co ??

Proszę o pomoc, z góry dziękuje za pomoc
baranekps
Praktykant
Posty: 4
Od: 22 maja 2019, 13:59
Zajmuję się: PS


Napisano: 15 lis 2019, 11:45

baranekps pisze:
15 lis 2019, 9:06
Witam wszystkich, proszę o poradę
W październiku klientka złożyła podanie (8.10.)o pomoc fin., 16.10 został przeprowadzony wywiad i wysłane zostały wyw. alimentacyjne na które czekam do dnia dzisiejszego. 13.11 klientka zmarła. W jaki sposób zakończyć sprawę ?? Przedłużać bieg terminu sprawy z art. 35 kpa a następnie co ??

Proszę o pomoc, z góry dziękuje za pomoc
Umorzyć postępowanie z art. 105 § 1 Zgodnie bowiem z art. 105 § 1 KPA gdy postępowanie z jakiejkolwiek przyczyny stało się bezprzedmiotowe, organ administracji publicznej wydaje decyzję o umorzeniu postępowania
hek
Starszy referent
Posty: 656
Od: 13 maja 2019, 19:45
Zajmuję się: PS

Napisano: 18 lis 2019, 12:32

Upsss zapomniałam dodać, że w skład rodziny klientki wchodzi jeszcze jedna osoba (córka - bez pracy, nie zarejestrowana w PUP, ubezpieczona w KRUS przez wnuczkę klientki)

Co we takim przypadku, wciąż 105 § 1 KPA czy może 97 § 1 i wezwać
baranekps
Praktykant
Posty: 4
Od: 22 maja 2019, 13:59
Zajmuję się: PS

Napisano: 18 lis 2019, 16:52

No ok, ale jak osoba która wniosła o pomoc umarła to przecież dalsze postępowanie jest bez sensu. Najlepiej umorzyć postępowanie i powiadomić pozostałe strony.
hek
Starszy referent
Posty: 656
Od: 13 maja 2019, 19:45
Zajmuję się: PS



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x