A gdzie w ustawie jest napisane, że jeśli faktycznie nie było, to nie zaliczamy? Owszem, jeśli nie musi płacić w danym miesiącu, to nie zaliczamy, ale to co musi zapłacić (za utrzymanie mieszkania), to gmina musi zaliczyć. W efekcie nie można też żądać dowodów zapłaty. Ileż i jak to tłumaczyć? (Może myli się z faktycznymi dochodami, bo obiecanych nie przyjmujemy???). Może obrazowo: gdyby wszyscy mieli terminy zapłaty do ostatniego dnia miesiąca, to czyż gmina ma zacząć przyjmować wszystkie wnioski z miesiąca w tym ostatnim dniu i dopiero gdy banki łaskawie się otworzą ???Gość pisze:że nie zaliczę do wydatków opłaty za wodę i opłaty za śmieci gdyż ich faktycznie za miesiąc czerwiec nie było.
A jak to inaczej zrobić? Z zasady rozliczenie powinno dotyczyć aktualnego mieszkania wnioskodawcy, to chyba logiczne. Problem z tym?Gość pisze: A czy do obliczenia ryczałtu mam przyjąć fakturę wraz z rozliczeniem od właściciela?