Art. 19. Minister właściwy do spraw rodziny pozyskuje za pomocą systemu teleinformatycznego, o którym mowa
w art. 18 ust. 1 pkt 2, dane o realizacji ustawy za okres od dnia 1 stycznia do dnia 30 czerwca – w terminie do dnia
15 sierpnia danego roku oraz za okres od dnia 1 lipca do dnia 31 grudnia – w terminie do dnia 15 lutego roku następnego,
w szczególności w zakresie:
1) liczby przyznanych Kart;
2) liczby rodzin wielodzietnych posiadających Karty;
3) liczby dzieci wchodzących w skład rodzin wielodzietnych posiadających Karty;
4) wydatków poniesionych na realizację ustawy;
5) informacji niezbędnych do ustalenia kosztów obsługi zadań gminy związanych z przyznaniem Karty;
6) informacji o przyznanych przez jednostki samorządu terytorialnego uprawnieniach dla członków rodzin wielodzietnych.
Art. 18. 1. Minister właściwy do spraw rodziny zapewnia:
1) produkcję blankietów Kart, personalizację blankietów Kart oraz dystrybucję Kart;
2) system teleinformatyczny, za pomocą którego są wykonywane czynności związane z realizacją ustawy.