sprawozdanie kwartalne tabela a1 i a2
-
- Praktykant
- Zajmuję się: fa, sr
- Kontakt:
sprawozdanie kwartalne tabela a1 i a2
hej, pierwszy raz robię sprawozdanie kwartalne. program signity. czy jest jakiś filtr /raport /analiza, która mi rozgraniczy pełne decyzje od tych 1 za 1? Jestem nowa w temacie, nie do końca jeszcze ogarniam ten program, a w moim ops nikt nie wie... nie uśmiecha mi się liczyć tego wszystkiego na piechotę, a poprzedniczka nie robiła żadnych notatek
-
- Praktykant
- Zajmuję się: FA, ŚW, ŚR
- Kontakt:
Re: sprawozdanie kwartalne tabela a1 i a2
sygnity samo to rozlicza w sprawozdaniu kwartalnym ...masz pierwsze dwie tabele w sr i w drugiej są św rodzinne zł za zł
-
- Praktykant
- Zajmuję się: SR/FA/SW/DO
- Kontakt:
Wszystko pięknie. Tylko u mnie od zawsze część wypłat zł-zł wlicza się do części A1 i każdorazowo je ręcznie przenoszę do A2. Dla pewności można podejrzeć komórki z danymi za ostatni miesiąc kwartału dla zasiłków i dodatków z sortowaniem po kwocie.
-
- Praktykant
- Zajmuję się: ŚR/FA/inne
- Kontakt:
Jeśli wiesz, że to jest zł/zł, a w sprawozdaniu nie wychodzi w części A.2., to sprawdź plan wypłat. Być może nie masz zaznaczone, że jest to zł/zł. Można w każdej chwili poprawić i nie będziesz musiał przenosić ręcznie.Kamil_C pisze: 14 sty 2025, 10:40 Wszystko pięknie. Tylko u mnie od zawsze część wypłat zł-zł wlicza się do części A1 i każdorazowo je ręcznie przenoszę do A2. Dla pewności można podejrzeć komórki z danymi za ostatni miesiąc kwartału dla zasiłków i dodatków z sortowaniem po kwocie.
-
- Praktykant
- Zajmuję się: SR/FA/SW/DO
- Kontakt:
Dokładnie tak jest, ale jest tego za dużo żeby przeklikiwać pozycje po pozycji i szybciej mi przenieść kwoty. Pisałem kiedyś zgłoszenie w tej sprawie ale nic z tym nie zrobili i tak zostało. A nie jest to dla mnie wielki problem.
Oprócz sprawozdanie kwartalne tabela a1 i a2 - Świadczenia rodzinne przeczytaj również:
przedłużanie ŚP, ZP
składka krus
składka krus