Stypendium I-VI - Stypendia

Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 22 sty 2026, 23:08

Jestem nowa w stypendium szkolnym i proszę o poradę...w okresie kwiecień/maj po otrzymaniu dotacji będę wzywała Wnioskodawców o złożenie oświadczeń z prośbą o zmianę decyzji oraz czy ich sytuacja dochodowa się zmieniła.
1.Jeśli się zmieniła to sprawdzam dochody z każdego miesiąca tj,grudzień, styczeń,luty...?
2.Jeśli się nie zmieniła to nie sprawdzam dochodów? i zmieniam jedynie decyzję?
milka87
Praktykant
Od: 28 sty 2022, 19:17
Zajmuję się: ŚR

Napisano: 23 sty 2026, 10:02

u nas.
pierwsza decyzja dotyczy IX-XII, druga I-VI.
pierwszy okres jest już teraz rozliczony, wypłacony. Mamy styczeń - pisze wszczęcie postępowania do zmiany decyzji pierwszego okresu - muszę dodać kolejne miesiące I-VI. Wszyscy co mają mieć dalej przyznane stypendium wyrażają mi zgodę na zmianę decyzji.
decyzje I-VI piszę po wysłaniu zapotrzebowania do Kuratorium , po wprowadzeniu planu tego na sesji..wtedy dopiero pisze decyzje (jest to zazwyczaj marzec).
no i od stycznia do czasu wydania decyzji każdy wniosek weryfikuje na nowo. zbieram zaświadczenia o dochodach, wpłaty alimentów itd.. jak komuś się nic zupełnie nie zmienia bo jest podopiecznym ops i jedyne pieniądze jakie posiada pochodzą z wypłat z różnych decyzji OPS wtedy tylko piszą mi, że sytuacja dochodowa czy rodzinna nie uległa zmianie(ja i tak wrzucam do teczki decyzje OPS). wszyscy inni przynoszą mi ładnie wszystko co jest dochodem :)
nawet jak jest bez zmian.
Maja512
Starszy referent
Od: 29 maja 2018, 14:06
Zajmuję się: św

Napisano: 29 sty 2026, 13:00

Maja 512 i każdy miesiąc przeliczasz, nawet jak się sytuacja nie zmieniła?
AnnaMagda
Stażysta
Od: 08 mar 2023, 12:45
Zajmuję się: Dodatek mieszkaniowy, Dodatek elektryczny, Stypendia szkolne, zasiłek szkolny.

Napisano: 29 sty 2026, 13:58

u nas jeżeli jest bez zmian to nie bierzemy żadnych dochodowych dokumentów, tylko jeżeli ktoś oświadczy, że były zmiany
Alalala
Inspektor