to bardzo, bardzo źle, kilkunastokrotnie tutaj tłumaczyliśmy jak to należy zrobić i dlaczego nie takOPS @@@ pisze:wprowadziłam ten dochód przez : administracja- modyfikacja danych we wniosku
No zobacz sama - wniosek rozpatrzony i wydana do niego decyzja, więc jest to już dokument w którym nie wprowadzasz zmian. Na papierze również, przecież jak Klient donosi oświadczenie o nowym dochodzie, to nie bierzesz tamtego wniosku i nie kreślisz po nim (a przynajmniej tak mi się wydaje że nie należy tak robić). Podobnie w systemie informatycznym - jeśli modyfikujesz tamten już rozpatrzony wniosek, to tracisz jego oryginalną treść, nanosząc na niego dochód, którego nie było w momencie składania wniosku. Narzędzie w Administratorze do korekty wniosku jest dodane tylko dla sytuacji awaryjnych, kiedy np. trzeba coś poprawić dla zbioru centralnego.OPS @@@ pisze:czyli co mam jeszcze raz wprowadzic wniosk tej samej osoby, tylko z dochodem uzyskanym
????