SYGNITY- MAM PROBLEM - Problemy techniczne z oprogramowaniem

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]
Wybrane tematy:
Podpis klienta pod wywiadem POMOST STD Błąd sprawozdania Sprawozdania MRiPS-06 (wersja 1.04a) za 2021 Odnowienie certyfikatu Brak możliwości wygenerowania sprawozdania SKŁ ZDR pytanie odnośnie poprawności danych problem z wydrukiem informacji /decyzji w Sygnity

Napisano: 08 paź 2008, 17:23

kobieta ma 2 dzieci, na jedno zasądzone alimenty, drugie wychowuje wspólnie z konkubentem. Program daje decyzje odmowną- komunikat osoba samotnie wychowuje dzieci, brak zasądzonych alimentów. Gdzie zrobiłam błąd przy wprowadzaniu?
~Aśka

Napisano: 08 paź 2008, 18:46

Jeśli osoba wychowuje dziecko wspólnie z konkubentem to powinna mieć wskazany stan cywilny \"konkubina\".
~Sygnity SR

Napisano: 09 paź 2008, 12:11

Mam taki problem ; ze po zaznaczeniu zbioru centralnego i próbie jego odbudowy wyswietla się komunikat o treści: nie można zlokalizować definicjii dzielonej tablicy tymczasowej lub roboczej dla tablicy ttlogDok w procedurze proc/ss/zbc/odbudowa.p(1429) a nastepnie komunikat że odbudowa zbioru centralnego zakończyła się -wystapiły błedy zostanie zaprezentowany raport po klik OK program się wiesz i zaden raport się nie ukazuje .... wychodzę z programu Ctrl+AltDelete
~ola

Napisano: 09 paź 2008, 13:42

Takie komunikaty pojawiają się przy nieprawidłowo wykonanej aktualizacji oprogramowania kiedy część plików się skopiowało z instalatora a część nie - i nie pasują do siebie. Potrzebna jest fachowa pomoc informatyka przy ponownym poprawnym wykonaniu aktualizacji. Polecam również serwis oprogramowania.
~SYGNITY

Napisano: 13 lis 2008, 9:53

Mam problem z wprowadzeniem zasiłków z powodu suszy. Wgrałam poprawkę DPP020. Nie mogę utworzyć decyzji. Przy rozpatrywaniu wniosku nie ma w POMOSCIE rodzajów świadczenia -190011 -zasiłek celowy - susza i 190012 - zasiłek celowy - huragan. Pilnie proszę o pomoc!
~kawka

Napisano: 13 lis 2008, 10:16

Uwaga jak wyżej - nieprawidłowo zainstalowana aktualizacja - zainstalowały się pliki wykonywalna a nie zaktualizowała się baza danych. Konieczne jest poprawne wykonanie aktualizacji w czym powinien pomóc Państwa informatyk lub nasz serwis - namiary mailowe lub telefoniczne są podane na głównym oknie Pomostu.
~SYGNITY

Napisano: 19 lis 2008, 12:19

Mam problem po ostatniej aktualizacji SR :(
\"Zmiana decyzji w związku ze zmianą sytuacji życiowej\" we wniosku wprowadzam pesel... i program zawiesza się. To jest tylko przy jednej osobie. Nadmieniam, że ma ona świadczenie z FA nie wiem czy to ma znaczenie, bo przy innych osobach korzystających z FA nie ma tego problemu.
Nie wiem co mam zrobić ?
~anika

Napisano: 19 lis 2008, 14:22

Proszę o kontakt mailowy: [email protected]
Wyjaśnimy jak sobie poradzić z taka sytuacją.
~SygnitySR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x