sygnity - problem techniczny - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 13 sie 2014, 10:32

aktualizowałam program do świadczeń rodzinnych, ale go przerwałam i teraz jak chcę kontynuować aktualizację to pojawia się komunikat: "Baza danych jest w trakcie aktualizowania.
Korzystanie z aplikacji nie jest możliwe - proszę spróbować po
zakończeniu procesu aktualizacji". Ani nie mogę wykonać aktualizacji, ani nie mogę otworzyć programu.
Jak rozwiązać ten problem?
Asia81


Napisano: 18 cze 2015, 11:20

podbijam
Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem?
aktosik

Napisano: 18 cze 2015, 12:10

ja bym zgłosił problem Sygnity :)
kri

Napisano: 18 cze 2015, 12:15

kri pisze:ja bym zgłosił problem Sygnity :)
dokładnie :) .. najlepiej wysłać mailem bo najszybciej odpowiadają a w między czasie dzwonić .. :D
"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" — Jonasz Kofta
„Kochająca osoba żyje w kochającym świecie. Wroga osoba żyje we wrogim świecie. Każdy, kogo spotykasz jest Twoim lustrem” - Ken Keyes
ewalu
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 9550
Od: 12 maja 2011, 15:17
Zajmuję się:
Lokalizacja: lubelskie, Polska



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x