Szczęśliwe historie pracowników socjalnych - Pomoc społeczna (forum ogólne)

Strona 1 z 2    [ Posty: 13 ]

Napisano: 09 gru 2015, 21:42

Witajcie !
Jestem studentką II roku pracy socjalnej UMK. Wraz z grupą 10 osób tworzymy projekt o szczęśliwych historiach pracowników socjalnych, z których powstanie wydanie mini książeczki. Historie dotyczą osób ( pracowników socjalnych), które w jakiś sposób były impulsem do zmiany dla swoich klientów. Chcemy w ten sposób pokazać, że praca socjalna nie opiera się jedynie na wypełnianiu papierków w pomocy społecznej a aktywnej pomocy. Czy znajdą się chętne osoby do napisania takiej historii ? Co myślicie na ten temat ? :)
Student.PS

Napisano: 10 gru 2015, 8:12

Super pomysł :)
refresh

Napisano: 10 gru 2015, 9:04

Pomysł świetny, poszukamy z kolegami i koleżankami pozytywnych historii :)
LadyGaga

Napisano: 10 gru 2015, 23:14

W takim razie zachęcam do chwalenia się swoimi sukcesami na tej stronie :)
pozdrawiam !
Student.PS

Napisano: 11 gru 2015, 18:31

Nie będzie tego dużo.
Sukces to wyjście klienta z pomocy społecznej i usamodzielnienie się. Słowo "mini" jest tu na miejscu autorko:)
Ares30

Napisano: 13 gru 2015, 13:25

Zmiana pracy na lepszą lepiej płatną, to jest najszczęśliwsza historia pracownika socjalnego :shock:
prac. od wszystkiego

Napisano: 13 gru 2015, 18:55

Prawdopodobnie nie chodzi o wyłącznie "wielce spektakularne" rezultaty pracy z klientem, rodziną, społecznością lokalną, o całkiem zwykłe "wyjście na prostą", również?

Dość enigmatyczna jest informacja: "Historie dotyczą osób (pracowników socjalnych), które w jakiś sposób były impulsem do zmiany dla swoich klientów". Taką historią może być np. to, że pracownik socjalny został laureatem konkursu plastycznego, co spowodowało, że grupa rodziców postanowiła zorganizować w miejscowym Domu Kultury warsztaty plastyczne dla dzieci?
angoc

Napisano: 14 gru 2015, 13:30