To ja podpowiem -
choć nie robimy wywiadów w terminalach - że można przygotować sobie szablon w systemie dziedzinowym - wysłać go do terminala - potem zatwierdzić w terminalu - i wysłać do systemu dziedzinowego.
Był wymóg aby do końca 2016 roku przeprowadzić przynajmniej 1 (słownie:jeden) wywiad przez terminal.
Ja (tak trochę dla zabawy i sprawdzenia czy to działa) zrobiłem jeden wywiad tak jak opisałem powyżej a drugi bezpośrednio w terminalu.
Pracujemy na programie TT POMOC i te wywiady widać w zakładce EMPATIA - HISTORIA WYWIADÓW OTM.
Nie mam pojęcia po co te wywiady są robione przez terminale. Po wczytaniu tych wywiadów do systemu dziedzinowego w panelu klienta widać datę ostatniego wywiadu (czyli tego elektronicznego zrobionego przez terminal). Na liście wywiadów widać je w LISTA WYWIADÓW OTM.
Niestety w procesie tworzenia decyzji (DECYZJE - PRZYZNAJ NOWĄ DECYZJĘ Z KREATORA) tego wywiadu nie widać. Czyli nie można przyznać decyzji na podstawie tego elektronicznego wywiadu.
Może coś źle zrobiłem z tymi wywiadami albo czegoś nie wiem. Nie chciało mi się już tracić czasu na zgłębianie tematu.
Jeżeli ktoś odpowie na pytanie - PO CO SĄ TE WYWIADY ELEKTRONICZNE należą mu się DUUUUUŻE BRAAAAAWA
