Na chwilę obecną jeszcze można na starych wzorach tytułów działać, m.in. na czteropozycyjnym. Jeśli poprzedzimy taki tytuł upomnieniem za dany okres (pełny) to wówczas zrobią się nam trzy tytuły, z tym że na pierwszym będzie widniała data doręczenia upomnienia oraz kwota kosztów upomnienia 11,60 zł, na pozostałych dwóch także data doręczenia upomnienia oraz kwota 0,00 zł.
I tak jak wcześniej pisałem zastanawia mnie ten § 4 pkt. 2 powyższego rozporządzenia, bo gdyby była taka możliwość w programie łączenia tych okresów za które nie zostały wystawione upomnienia to by było i mniej pracy przy tym i z mniejszymi kosztami. Nowy formularz tytułu ma mieć możliwość powiedzmy rozszerzania w miejscu gdzie widnieje należność. Czyli nawet gdy będzie upomnienie dotyczyć jednego okresu to taki tytuł (do tej pory 3 tytuły czteropozycyjne) będzie miał 12 pozycji z należnościami.