Brak dokumentów

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Moderator: Tomasz1981

Napisano: 01 sty 2015, 11:38

Witam, czy mieliście sytuacje w której trudno dogadać się z wnioskodawcą, podczas składania wniosku przyniósł wszystkie dokumenty oprócz faktury energetycznej.. Ponoć nie miał jej w domu i twierdził że dzwonił do energetyki żeby mu przysłali, gdy parę dni temu dzwoniłam okazało się że niby mu powiedzieli że czas oczekiwania to 3 miesiące, a to bzdura bo wcześniej załatwiałam taką komuś innemu, ma się niby u mnie stawić ale czy posłucha, bo jak napisałam ciężki jest pod względem zrozumienia czegokolwiek. Teraz na dniach będzie upływał miesiąc od złożenia wniosku, to co zrobić w takiej sytuacji? Oczywiście chcę uniknąć całego postępowania, bo przecież to tylko faktura.. hm? A brać oświadczenie o rezygnacji z ryczałtu to też bez sensu, bo przecież ten prąd ma? Proszę o poradę.
problem


Napisano: 02 sty 2015, 10:17

Czy ktoś pomoże?
problem

Napisano: 02 sty 2015, 14:09

my jak nie ma faktury to przyjmujemy taką jaka obowiązuje oczywiście jeżeli nie zmieniał dostawcy i jest w PGE a jeżeli korzystał wcześniej to możemy sprawdzić w dokumentach jaką miał taryfę i przyjmujemy aktualna.
zek1

Napisano: 02 sty 2015, 14:58

Dziękuje bardzo zek1 :)
problem

Napisano: 05 sty 2015, 9:26

A czemu nie wyślesz mu wezwania z art. 64.par 2 kpa o uzupełnienie braków z pouczeniem , że jeżeli nie dostarczy w terminie 7 dni to pozostawisz wniosek bez rozpoznania. z doświadczenia wiem ,ze skutkuje.
kiczorek

Napisano: 06 sty 2015, 23:27

Skutkuje, jednak raczej nie w każdym przypadku. Jeśli ktoś „ciężki jest pod względem zrozumienia czegokolwiek”, to grozi brakiem dodatku. Czy o to chodzi??? W niektórych przypadkach warto zrezygnować z tej faktury i dać dodatek. Można tak jak zek1, można też inaczej, nawet bez ryczałtu lepiej niż bez całego dodatku. Trafnie problem pisze: „przecież to tylko faktura”.

W kontekście powyższego nie podoba mi się wspomniane oświadczenie o rezygnacji z ryczałtu, wydaje się ono prawdziwie bez sensu.
PCW
Inspektor
Posty: 2895
Od: 14 kwie 2014, 7:31

Napisano: 06 sty 2015, 23:54

Dokładnie tak PCW o to chodzi, z osobą ciężko się dogadać a gdy o coś proszę to tak jakby mówił ktoś do słupa.. No a robić całe postępowanie doprowadzające do decyzji odmownej i braku dodatku tylko dlatego że nie doniosło się faktury to bezsensu. Jednocześnie kiedyś gdzieś wyczytałam że wezwać do uzupełnienia dokumentów powinno się głównie tylko jeśli brakuje informacji o dochodach itd. pomijając wydatki, nie mówię tu o wydatkach potwierdzanych przez zarządce. Ale nie będę się zagłębiać bo dokładnie nie pamiętam musiałabym poszukać gdzie to widziałam. Co do oświadczeń o rezygnacji z ryczałtu to juz chyba było z desperacji, też uważam że skoro ta osoba ma energie elektryczną, to dlaczego miałabym rezygnować z dodatkowej kwoty. No cóż my pracownicy, spotykamy większość takich ludzi, którym trzeba pomóc.
problem


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]