Niepobrane świadczenia a zgon - jak jest u Was?

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Moderator: heiland

Napisano: 29 sie 2014, 13:53

Witam.
Sytuacja jest nastepująca.
Osoba miałą przyznany zasiłek stały do lipca 2014 r. Swiadczenie płatne w kasie OPS.
W lipcu osoba nie pobrała świadczenia, świadczenie w kasie na liście wypłat. Pocztą pantoflową dotaro info, ze osoba zmarła. Dopiero teraz dotarł akt zgonu.
Pytanie - księgowośc domaga się teraz decyzji uchylającej/wygaszającej zasiłek. No ale świadczenia sie nie wygasza przecież.

W mojej opini wystarczyło by sam akt zgonu i ... no własnie ? Jakieś pismo?

Jak to u Was jest rozwiązane drogie ksiegowe? Chce sie jakos z dziewczynami u siebie dogadać.
Zakrzew


Napisano: 01 wrz 2014, 8:50

Ja nie wymagam od pracownika socjalnego żadnych pism. Świadczenie , które nie jest pobrane to po prostu mniejsze wydatki. To pracownik merytoryczny wie z jakiego powodu dane świadczenie nie jest pobrane, czy wypłacone i to do niego należy wydanie odpowiedniej decyzji. Uważam, że nie jest potrzebne asekurowanie się dodatkowymi pismami. Kontrola i tak sprawdza dokumenty u pracownika merytorycznego.
AnkaI

Napisano: 01 wrz 2014, 9:23

I to jest konkretna odpowiedz - dzięki.

Jednak - w sytuacji, kiedy pomniejszasz wydatki o pozycje niepobraną z listy, nie potrzebujesz na to jakiejś podkładki - choćby decyzji na piśmie od pracownika merytorycznego?

Czy po prostu, niepobrane więc pomniejszasz i tyle.
Zakrzew

Napisano: 01 wrz 2014, 9:40

Dokładnie tak. Pytam tylko pracownika jaki jest powód, a jeżeli ktoś zażąda ode mnie jakiegoś dokumentu zawsze mogę poprosić o niego pracownika socjalnego. Jestem pracownikiem z dość długim stażem i nie lubię zbędnej pisaniny. Pozdrawiam
AnkaI


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]