nowy podpis kwalifikowany dla pracownika

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Moderator: heiland

Napisano: 16 lip 2019, 8:18

Jak księgujecie nowy podpis kwalifikowany dla pracownika 4210 czy 4300 ?
Wpisujecie na stan licencji??
księgowa123
Stażysta
Posty: 147
Od: 16 mar 2017, 12:11


Napisano: 16 lip 2019, 10:01

Wg nas jest to usługa wykonania podpisu dla nas więc 4300 a na stan nie wciągamy
Kinia001
Awatar użytkownika
Stażysta
Posty: 81
Od: 06 lis 2017, 15:53

Napisano: 16 lip 2019, 11:27

dziękuję, może ktos się jeszcze wypowie
księgowa123
Stażysta
Posty: 147
Od: 16 mar 2017, 12:11

Napisano: 16 lip 2019, 11:45

U nas także 4300 i nie wciągamy na stan.
___________________________
Znajdź rytm włas­ne­go życia, a or­kies­tra zacznie grać.
patka
Praktykant
Posty: 18
Od: 29 lut 2016, 11:21

Napisano: 16 lip 2019, 12:28

4300, gdyż jest to usługa, a nie zakup oprogramowania. Gdyby jednostka dokonywała zakupu zestawu do podpisu, to asortymenty (np.czytnik kart) na 4210.
luiza150
Praktykant
Posty: 9
Od: 07 lut 2018, 10:41

Napisano: 16 lip 2019, 14:06

Zakup nowego podpisu dla pracownika § 4210, natomiast odnowienie tego certyfikatu § 4300.
KsięgowaOPS
Praktykant
Posty: 14
Od: 04 lip 2019, 8:15

Napisano: 17 lip 2019, 13:09

U nas par. 4300 - niezależnie od tego czy nowy, czy przedłużenie.
Paulinka z GOPSu
Referent
Posty: 308
Od: 24 paź 2017, 14:38

Napisano: 17 lip 2019, 13:21

KsięgowaOPS wykonanie certyfikatu jest raczej usługą, bo nie kupisz podpisu gotowego tylko wiąże się to z wykonaniem konkretnego podpisu dla danej osoby więc 4300
Kinia001
Awatar użytkownika
Stażysta
Posty: 81
Od: 06 lis 2017, 15:53

Napisano: 19 lip 2019, 16:24

Certyfikat kwalifikowany wydaje podmiot wpisany do tzw. rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne, a za wydanie certyfikatu pobierana jest opłata. Jest to opłata za badanie zgodności urządzeń do składania podpisu elektronicznego i urządzeń do weryfikacji podpisu elektronicznego z wymaganiami ustawy oraz za dokonywanie oceny przydatności tych urządzeń do ochrony informacji niejawnych zakończonej wydaniem stosownego certyfikatu bezpieczeństwa. W takim przypadku mamy do czynienia z usługą , a nie z zakupem oprogramowania i klasyfikujemy w § 4300 . Natomiast w sytuacji, gdy jednostka dokonywałaby zakupu zestawu do podpisu elektronicznego, a na fakturze byłyby wyszczególnione akcesoria, np. czytnik kart i opłaty za dokonanie certyfikacji, to wówczas wartość dotyczącą akcesoriów należałoby ująć w §4210 „Zakup materiałów i wyposażenia”.
renia50
Referent
Posty: 286
Od: 06 lis 2017, 13:53


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]