13-14 października, 10-11 listopada, Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie "Niebieska Linia" ul. Korotyńskiego 13, Warszawa
04.10.2018, Warszawa

błędnie wypłacone świadczenie

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]

Moderator: heiland

Napisano: 17 sty 2018, 9:49

Pracownik przyznał klientce świadczenie 500+ na 2 dzieci. Niestety klientka rozeszła się z partnerem na którego konto wpływały świadczenia za poprzedni okres i we wniosku wprowadziła nowy nr konta. Pracownik to przeoczył i świadczenia zostały przekazane na konto partnera który nie ma zamiaru przekazać środków ani klientce ani zwrócić do Ośrodka... Co w takiej sytuacji??? Nie ma decyzji przyznającej na partnera więc nie można uchylić ani unieważnić decyzji... Czy jest jakaś podstawa żeby pieniądze przekazane partnerowi uznać za nienależnie pobrane i domagać się ich zwrotu??? Ewentualnie czy pracownik może zostać obciążony kosztami wobec swojej pomyłki??? Dodam jeszcze że klientce zostały wypłacone pieniądze po raz drugi na właściwe konto wskazane we wniosku.
tom b
Praktykant
Posty: 3
Od: 17 sty 2018, 9:40


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]