Certyfikat kwalifikowany i podpis elektroniczny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Moderator: heiland

Napisano: 05 lut 2016, 13:59

Potrzebujemy do jednego komputera wdrożyć podpis elektroniczny. Możecie podpowiedziec jaki konkretnie wybrać?
hirek


Napisano: 05 lut 2016, 15:48

hirek pisze:Potrzebujemy do jednego komputera wdrożyć podpis elektroniczny. Możecie podpowiedziec jaki konkretnie wybrać?


My obecnie w firmie korzystamy z Eurocertu: https://eurocert.pl/ - tutaj jest strona podpisu. Najtańszy zestaw to koszt ok 200 zł netto. Nie jest to dużo a można załatwić za jego pomocą wiele spraw ( podejrzewam,że w przyszłości będzie można załatwić jeszcze więcej). Obsługa nie jest trudna, zawsze jak masz jakieś wątpliwości to możesz zadzwonić na infolnię. Konsultant powinien Ci wszystko wyjaśnić.
Po dwóch latach kupujesz natomiast odnowienie podpisu. Jest to koszt ok 120 zł.
devek

Napisano: 05 lut 2016, 16:05

My korzystamy z podpisu Krajowej Izby Rozliczeniowej
http://www.elektronicznypodpis.pl/oferta/cennik/
"Oko za oko, ząb za ząb, złotówka za złotówkę."
Kodeks Hammurabiego
ludek
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1159
Od: 23 cze 2006, 14:51
Dolny Śląsk, Polska

Napisano: 02 cze 2017, 13:45

Polecam www.certio.pl Wszystko załatwicie w 30 minut pomogą przy instalacji i konfiguracaji.
klucznik1
Praktykant
Posty: 1
Od: 02 cze 2017, 13:44

Napisano: 24 lip 2017, 13:09

Też planuję kupić podpis elektroniczny do swojej firmy - zależy mi na przyspieszeniu wymiany firmowej korespondencji z ZUSem, czy z Urzędem Skarbowym. Myślałam m.in. o zestawie do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Szafir. To e-podpis oferowany przez KIR - https://www.kir.pl/firmy/szafir. Co myślicie o tym wyborze?
emily
Praktykant
Posty: 4
Od: 24 lip 2017, 12:56

Napisano: 08 sie 2017, 15:27

Ja mam. Jest OK
male
Stażysta
Posty: 62
Od: 27 mar 2017, 14:55

Napisano: 01 gru 2017, 13:04

Przy podpisie elektronicznym całkowicie się zdałem na firmę Netvet – są we Wro i w Bielanach Wrocławskich z tego co wiem. Do mnie dojechali, dostarczyli zestaw, wgrali wszystko w system – cenowo drogo nie wyszło a nie musiałem tracić czasu na jakiś notariuszy czy jeżdżenie po urzędach.
olesek75
Praktykant
Posty: 1
Od: 01 gru 2017, 12:56

Napisano: 14 gru 2017, 11:03

Można taki podpis na różne sposoby skombinować. Mi koleżanka polecała firmę Netvet i jestem zadowolona z tego jak to wyglądało. Przede wszystkim szybko, a po drugie ja sama nie musiałam nigdzie drałować to człowiek z firmy przyjechał do mnie do pracy i wgrał wszystko na kompa i jeszcze pomógł przy pierwszej operacji z podpisem. O ich ofercie masz info na netvet.pl/podpis-elektroniczny.
miki789
Praktykant
Posty: 1
Od: 14 gru 2017, 11:01

Napisano: 29 maja 2018, 9:44

Odpowiadam w firmie za komunikację z GIODO i potrzebowałem podpisu elektronicznego. Zdecydowałem się ostatecznie na netvet.pl, bo dojeżdżali, robią na kompie od podstaw, sprawdzają działanie, nie trzeba u notariusza potwierdzać.
Franek78
Praktykant
Posty: 1
Od: 29 maja 2018, 9:42


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]