Elektroniczny system obiegu dokumentów

  
Strona 4 z 5    [ Posty: 48 ]

Moderator: Tom.

Napisano: 13 mar 2008, 15:04

witam jakie ciągłe drukownie prosze jaśniej co się ciągle drukuje w ośrodku i prosze mi tu niepisać o meilach bo chyba o nie chodzi ze się je ciągle drukuje. Bo jesli chodzi o meile to skrzynki są zasypywane kursami, szkoleniami i tego typu rzeczami naprawde ważnych rzeczy może jest z 10%. Usprawnia prace prosze napisać w jaki sposób.
~qpek


Napisano: 13 mar 2008, 16:31

:)
~qpek - nie potrzebnie sie irytujesz.
Kazda jednostka sama decyduje czy chce miec e- obieg dokumentów czy nie. Sam powinienes sobie wyliczyc czy Ci sie opłaci.
Inna sprawa to e-skrzynka podawcza, tutaj juz masz wymóg ustawowy i moze warto połaczyc odbieranie pism poprzez e-skrzynke podawczą z e -obiegiem.


Art.16 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. Nr 64, poz. 565)
Art. 16. [Elektroniczna wymiana informacji] 1. Podmiot publiczny, prowadząc wymianę informacji, jest obowiązany zapewnić możliwość wymiany informacji również w formie elektronicznej przez wymianę dokumentów elektronicznych związanych z załatwianiem spraw należących do jego zakresu działania, przy wykorzystaniu informatycznych nośników danych lub środków komunikacji elektronicznej.
2. Podmiot publiczny, o którym mowa w ust. 1, jest obowiązany prowadzić wymianę informacji w formie elektronicznej:

1) z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych, spełniających minimalne wymagania dla systemów teleinformatycznych;

2) zgodnie z minimalnymi wymaganiami dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w formie elektronicznej.
~Robert

Napisano: 13 mar 2008, 17:28

racja ~qpek-niepotrzebna złość!!!było pytanie na początku dlatego są też (p)odpowiedzi. a poza tym to prawd, że taki system usprawnia prace-pełna kontrola przepływu informacji, ich bezpieczeństwo, przyspieszenie ich przepływu, redukcja kosztów(papier, tonery) (bo wszędzie się składuje-archiwizuje), automatyzacja wielu procedur itp. itd. -I mam tu na myśli wszystkie urzędy, instytucje, banki, firmy....
~aguśka

Napisano: 18 mar 2008, 9:42

Witam o ile ja wiem to niemożna niszczyć wersji papierowej choć jest juz ta sama wersja elektronicznie. A w pomocy spolecznej np. skanowanie wywiadu itp. to dla mnie dublowanie informacji ponieważ jest on jeszcze wprowadzony w innym programie.
~qpek

Napisano: 02 kwie 2008, 13:16

Mi sie wydaje ze w małych ośrodkach pomocy społecznej typu max 20 do 50 osób mija sie sie z celem wprowadzanie elektronicznego obiegu dokumentów. Choć zastanawiam się jaki to ma cel jak archiwa w formie papierowej i tak bedą rosły bo niemozemy ich niszczyć przed upływem czasu, zgodnie z instrukcja kancelaryjna i przepisach o archiwizacjii. W dużych biurowcach typu US UM i inne to moze ma sens ale w OPS hmm moze kiedys jak przepisy ulegną zmianie
~...

Napisano: 11 kwie 2008, 9:56

mam pytanie:
Jesteśmy małym OPS-em, który podlega urzędowi gminy, czy potrzebny jest własny certyfikat z podpisem elektronicznym czy może to zrobić gmina - czy GOPS może się pod nią \"podwiesić\" ????
~Kr.

Napisano: 11 kwie 2008, 11:44

jak macie płatnika to musisz miec certyfikat(podpis)
~z

Napisano: 11 kwie 2008, 13:57

a pozatym niewiesz kompletnie o czym mówisz najpierw się zastanów a potem coś napisz
~z

Napisano: 13 kwie 2008, 23:02

do ~z, a kto mi zabroni upoważnić ksiegową UG do reprezentowania mnie przed ZUS (w przedmiocie o którym mówimy) ha ? Wiesz materia jest dosyć złożona więc nie atakuj tak mocno ~Kr.
~skorek

Napisano: 14 kwie 2008, 14:04

heh powiedz co to UG Urząd Górniczy czy jak. Masakra ta twoja materia
~z

PoprzedniaNastępna

  
Strona 4 z 5    [ Posty: 48 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]