pomost - zmiana roli pracownika brak możliwości zatwierdzeni

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Moderator: Tom.

Napisano: 02 lut 2018, 14:32

Jak zmienić rolę pracownikowi tak by nie miał możliwości zatwierdzania decyzji a jedynie opcję przekaż do zatwierdzenia. Musi posiadać wszelkie inne opcje oprócz tej jednej. Odpowiedzi jakie uzyskałam z help-desk pomostu nie są satysfakcjonujące... nie mogę wykonać wskazanych czynności bo albo nie widzę albo otwierają mi się zupełnie inne okna, albo po prostu nie rozumiem. Podręcznik użytkownika jest też zbyt ogólny bym to rozszyfrowała. Potrzebne mi jest wyjaśnienie jak krowie na rowie krok po kroku.
aja
Stażysta
Posty: 175
Od: 11 kwie 2017, 13:46


Napisano: 02 lut 2018, 15:07

Wklej odpowiedź z HD.
Solitudo cordis,
Solitudo animae
Ojciec76
VIP
Posty: 1230
Od: 09 gru 2010, 9:31
warmia, mazury

Napisano: 02 lut 2018, 15:15

Proszę wybrać zakładkę Administracja, po lewej strone rozwinąć Użytkownicy i pracownicy i wybrać pozycję: Role
Można zmodyfikować dostępne Role lub utworzyć nową.
Po otwarciu okna Dane roli (np. poprzez przycisk Modyfikuj) należy w kolumnie uprawnienie wpisać DC0010L
proszę rozwinąć pozycję: Okna aplikacji > DC0010L - Lista decyzji
Rozwinąć folder Menu
następnie rozwinąć Operacje odnaleźć wiersz Zatwierdź i odznaczyć checkbox przy tym wierszu
w kolejnym kroku proszę rozwinąć pozycję: Zakładka - Decyzje
i odznaczyć checkbox przy wierszu Zatwierdź.
Więcej informacji można znaleźć w menu kontekstowy, wybierając przycisk Pytajnika w prawym górnym oknie na oknie Dane roli lub Role
ewentualnie w Podręczniku użytkownika, w rozdziale: Administracja > Dodanie nowego użytkownika > Role
aja
Stażysta
Posty: 175
Od: 11 kwie 2017, 13:46

Napisano: 07 lut 2018, 9:08

nikt nic? może ktoś podpowie mi bardziej obrazkowo? ;P
aja
Stażysta
Posty: 175
Od: 11 kwie 2017, 13:46


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]