Sprawozdanie - koszty realizacji programu

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 09 sty 2015, 13:25

Jak wypełniacie sprawozdanie?
Należna dotacja na realizację (liczona automatycznie) wychodzi 430,43 zł
Co wpisujecie w koszty realizacji programu faktycznie poniesione? Mi księgowa kazała wpisać kwotę 366,13 - bo tyle otrzymaliśmy pieniędzy.

Nie wiem czy to poprawnie - ja bym wpisała taką samą kwotę jak w należnej dotacji.

Wypowie się ktoś?
Martini
Stażysta
Posty: 184
Od: 19 maja 2014, 10:46
lubelskie


Napisano: 09 sty 2015, 13:27

ja wpsiuję tyle co dotacja otrzamana, czyli kowta wynikaąca z przeliczenia 8,93 x liczba rodzin. my dostaliśmy więcej
gośc5

Napisano: 09 sty 2015, 13:52

Ja też tak chciałam wpisać, ale księgowa każe inaczej. Oj tam, najwyżej cofną mi sprawozdanie i tyle... ;)
Martini
Stażysta
Posty: 184
Od: 19 maja 2014, 10:46
lubelskie

Napisano: 09 sty 2015, 13:54

mamy wpisać tyle ile otrzymaliśmy tylko jak to rozbić w wierszach 1.1.1 , 1.1.2. , oraz 1.1.3. ???????????
ebk

Napisano: 09 sty 2015, 13:56

W wyjaśnieniach jest zapis:
Kolumny dotyczące należnych kosztów obsługi programu, jak i należnych dochodów budżetu państwa zostaną przeliczone automatycznie.
Natomiast kolumny dotyczące faktycznych kosztów realizacji dochodów, jak i uzyskanych dochodów budżetu państwa należy wyliczyć samodzielnie (np. w przypadku dochodów gmina ma możliwość zwolnienia z ponoszenia opłat za wydanie duplikatu).

I teraz to ja już sama nie wiem... :(
Martini
Stażysta
Posty: 184
Od: 19 maja 2014, 10:46
lubelskie

Napisano: 09 sty 2015, 14:01

Ja nie mam problemu - cała kwota którą otrzymałam to należność dotycząca rodzin, które po raz pierwszy występowały z wnioskiem o kartę.
Martini
Stażysta
Posty: 184
Od: 19 maja 2014, 10:46
lubelskie

Napisano: 12 sty 2015, 0:10

Więc jak to w końcu powinno wyglądać? Ta cała kolumna 4 związana z faktycznie poniesionym kosztami programu? Jak to wyliczyć? Proszę o poradę! Szkoda że nie mogli zostawić sprawozdania bez tej kolumny tak jak było poprzednio.
Monika77

Napisano: 12 sty 2015, 8:17

u mnie księgowa również kazała pisać kwotę którą faktycznie otrzymaliśmy z WU i tak zrobię najwyżej mi cofną
IGCIA

Napisano: 12 sty 2015, 9:12

Czyli wpisujemy to co podała nam księgowa? bo u mnie tez się różni ta kwota która mi ona podała od tej co jest w kolumnie 3:)
Monika77


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]