Błędne nazwisko na wydanej karcie

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 11 maja 2016, 7:51

We wniosku Pani zapisała poprawnie nazwisko dziecka
Błąd wkradł się przy wypełnianiu wniosku elektronicznie. Przy odbiorze karty nikt błędu nie wychwycił.
Pani zgłosiła się z kartą i oczywiście należałoby ten błąd naprawić i zamówić poprawną kartę.

Proszę o pomoc i informację jak zaznaczyć błąd w systemie i poprawnie zamówić nową kartę. Czy Pani musi mi coś składać na papierze.
Z góry dziękuję za każdą pomoc
KDR01


Napisano: 08 cze 2016, 8:26

Mam taka samą sytuację...co zrobić??
jula23

Napisano: 09 cze 2016, 13:50

Cześć
Uzyskałam już pomoc w tej sprawie, więc się podzielę :)

Zakładka : zarządzanie kartami
anuluj kartę - i wybierasz przyczynę anulowania z listy
następnie edytujesz dane danej osoby (po prawej, taki ołóweczek) i zmieniasz dane na poprawne - zapisujesz je
następnie kartę z poprawnymi danymi ponownie zamawiasz.

Takie działania podejmujesz w przypadku błędnych danych na karcie, wynikających z błędu osoby, która wprowadzała dany wniosek do systemu.
Pozdrawiam
KDR01


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]