SPRAWOZDANIE W CAS

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 28 lip 2016, 8:03

CZY BEDZIEMY TEZ ROBIC SPRAWOZDANIE W CAS ? CZY TYLKO TO W PROGRAMIE KDR
BEDZIA


Napisano: 28 lip 2016, 8:17

też jestem ciekawa;)
smerfik

Napisano: 28 lip 2016, 8:28

Podejrzewam, ze będzie, ale jeszcze w CAS NIC NIE MA
BEDZIA

Napisano: 28 lip 2016, 8:38

sprawozdanie należy zrobić w Module Raportowym w systemie teleinformatycznym SI KDR

taka informacja została wczoraj wysłana na skrzynkę mailową

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uprzejmie informuje, że zgodnie z art. 19 pkt 1-5 ustawy z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny informacje o realizacji ustawy przez jednostki samorządu terytorialnego za okres od dnia 1 stycznia do 30 czerwca należy przekazać do dnia 15 sierpnia danego roku.

Obowiązującą formą przekazania danych jest forma elektroniczna. Sprawozdanie S.01 z realizacji art. 19 pkt 6 należy sporządzić w Module Raportowym w systemie teleinformatycznym SI KDR po zalogowaniu na stronie https://kdr.mpips.gov.pl/start/.

Po zalogowaniu do modułu sprawozdawczo-raportowego (MRAP) należy:

Wybrać z listy dostępnych funkcjonalności Sprawozdania - zaznaczyć przycisk (radio button) przy funkcjonalności i następnie nacisnąć przycisk Dalej.
Z listy sprawozdań poprzez zaznaczenie (wybór przycisku) wybrać sprawozdanie S01 i następnie nacisnąć przycisk Utwórz.
Zostanie wyświetlony ekran sprawozdania informujący dla jakiej jednostki i za jaki okres zostanie wykonane sprawozdanie, po wyborze przycisku Utwórz zostanie uruchomiony proces wykonania sprawozdania.
Po wykonaniu sprawozdania zostanie zaprezentowany ekran, na którym użytkownik poprzez użycie odpowiednich przycisków będzie mógł:
przeglądać sprawozdanie w HTML (przycisk Zawartość),
przeglądać czynności wykonane na sprawozdaniu (przycisk Czynności),
dodać komentarz do sprawozdania (przycisk Komentarze),
dodać dane kontaktowe – telefon, fax (przycisk Dane dodatkowe),
wyeksportować sprawozdanie w jednym z wybranych formatów (PDF, CSV, XLSX, XML) z możliwością jego zapisania na dysku, przy czym szczegółowe dane z poziomu gmin prezentowane są w ujęciu XLSX oraz CSV.
Sprawozdanie można zapisać (przycisk Zapisz) - dla sprawozdania zapisanego można cały proces powtórzyć od początku tj. od p. 2.
Sprawozdanie zapisane można zatwierdzić (przycisk Zatwierdź) - oznacza to przekazanie sprawozdania do jednostki nadrzędnej (w tym przypadku UW) celem jego weryfikacji.

Uwaga: na każdym etapie realizacji sprawozdania można wykorzystując przycisk Wstecz cofnąć z wybranej opcji funkcjonalności.
Termin przekazania sprawozdania upływa w dniu: 2016-08-10
madzia11

Napisano: 28 lip 2016, 14:43

,, ...wyeksportować sprawozdanie w jednym z wybranych formatów (PDF, CSV, XLSX, XML) z możliwością jego zapisania na dysku, przy czym szczegółowe dane z poziomu gmin prezentowane są w ujęciu XLSX oraz CSV.... '' jak to się robi
BEDZIA

Napisano: 29 lip 2016, 13:43

BEDZIA pisze:,, ...wyeksportować sprawozdanie w jednym z wybranych formatów (PDF, CSV, XLSX, XML) z możliwością jego zapisania na dysku, przy czym szczegółowe dane z poziomu gmin prezentowane są w ujęciu XLSX oraz CSV.... '' jak to się robi

Ponawiam pytanie, bo nie mam pojęcia jakimi przyciskami?? Gdzie to można zapisać w xml??
fenks1

Napisano: 02 sie 2016, 10:36

szkoda ze nie mam na mailu ;)
Marta_16

Napisano: 02 sie 2016, 13:12

Ja wydrukowałam w ten sposób:
wchodzicie na moduł raportowy - zaznaczacie sprawozdanie np. S01 - klikacie WYSZUKAJ - pojawią się KRYTERIA WYSZUKIWANIA, wybrać okres sprawozdawczy - ponownie WYSZUKAJ - na dole pojawi sie odpowiednie sprawozdanie, zaznaczyć je i kliknąć SZCZEGÓŁY - pojawia się przyciski EKSPORTUJ PDF, CSV itp. , można zapisac i wydrukować....Voila ;)
costaa


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]