student- nowe dziecko

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 05 gru 2016, 13:34

Proszę o pomoc. Kompletnie zapomniałam jak postepować w przypadku studentów. Pani w pierwszym wniosku zawnioskowała o karty dla 5 osób bez w/w studenta- ponieważ na dzień składania wniosku nie uczył się. Teraz złożyła drugi wniosek o przyzanie karty DLA tego studenta, w związku z pójściem na studia.
Jak ma zaznaczyć na wniosku- wnoszę o przyznanie KDR czy wnoszę o przyznanie KDR dla nowego członka rodziny
jak mam zrobic w systemie- uzupełnienie wniosku czy nowy członek rodziny?

Proszę o pomoc :(
gagag


Napisano: 05 gru 2016, 16:30

Ponawiam prośbę! :(
gagag

Napisano: 06 gru 2016, 14:55

uzupełnienie rodziny
mkaz
Referent
Posty: 459
Od: 12 cze 2014, 9:41

Napisano: 07 gru 2016, 10:49

Jeśli dziecko wcześniej nie było w składzie rodziny to jest to nowy członek rodziny a nie uzupełnienie.
zazaza

Napisano: 07 gru 2016, 11:08

na pewno uzupełnienie. Był komunikat na ten temat chyba w Casie albo na stronie MPiPS - uzupełnienie wtedy gdy wniosek zostaje złozony na członka rodziny, który w chwili składania pierwszego wniosku o KDR był jej członkiem, ale nie został we wniosku uwzględniony (np. osoba powyżej 18 r.ż. oczekująca na decyzje o przyjeciu na studia, osoba pominieta w pierwszym wniosku itp.)
Nowy członek rodziny - taki wniosek wprowadza się w przypadku osoby, która w chwili składania pierwszego wniosku nie była jej członkiem (dziecko przyjęte w ramach pieczy zastępczej, nowonarodzone dziecko, małżonek rodzica, który już karty posiadał)
mkaz
Referent
Posty: 459
Od: 12 cze 2014, 9:41

Napisano: 07 gru 2016, 11:18

strona MPiPS - komunikaty dla samorzadu:
https://www.mpips.gov.pl/wsparcie-dla-r ... /#akapit20
mkaz
Referent
Posty: 459
Od: 12 cze 2014, 9:41

Napisano: 07 gru 2016, 12:37

No to klops. Niedawno przejęłam KDR i od razu pomyłka. Jeśli wprowadziłam wniosek- status rozpatrzone, karty jeszcze nie zamówione- czekają w zakładce nowe zamówienie to jak mogę poprawić, bądź anulować wniosek?
gagag

Napisano: 07 gru 2016, 15:26

szczerze mówiąc nie wiem, zanim kliknę zatwierdź sto razy wszystko sprawdzam i na razie nie miałam pomyłek. Nie wysyłaj zamówienia, wejdź we "Wnioski do obsłużenia", podświetl wniosek - "obsłuż". Wyświetlą Ci się szczegóły sprawy, po prawej stronie na górze będziesz miała zakładkę "wniosek" i tak jest opcja "szczegóły wniosku" i "sprawdź wniosek". Musisz tam pokombinować, żeby zawrócić wniosek do edycji.
mkaz
Referent
Posty: 459
Od: 12 cze 2014, 9:41

Napisano: 03 lut 2017, 11:53

Dodzwoniłam się dzisiaj do help desku 32 72 32 672 jedyna opcja aby poprawić błąd dotyczący wniosku rozpatrzonego to zgłosić na e-maila hd.kdr@softiq.pl czego dotyczy problem i co należy poprawić podając peselki osób których błąd dotyczy. Poprawiają błąd i informują o możliwości poprawnego dokończenia wniosku. Ja przy zamówieniu karty dla osoby która wcześniej była jej posiadaczem zamówiłam o jedna kartę za dużo. I ta właściwą i dla jej rodzica. Wniosek był na etapie rozpatrzony i karty do zamówienia. Trochę się na to czeka bo ponoć muszą wystąpić o pozwoleństwo do ministerstwa o możliwość pogrzebania we wniosku przez serwis.
BEK
Praktykant
Posty: 5
Od: 20 mar 2015, 12:24


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]