POMOCY! ZŁE DANE W SYSTEMIE KARTY DUŻEJ RODZINY

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 08 lip 2019, 8:53

MAM PROBLEM Z KARTĄ DUŻEJ RODZINY W SYSTEMIE. W DANYCH WNIOSKODAWCY ZAMIAST IMIENIA JANINA ZOSTAŁO WPISANE JANINIA. NATOMIAST W DANYCH CZŁONKA 1 PONIŻEJ ZOSTAŁO WPISANE POPRAWNE IMIĘ TJ. JANINA. I CO TERAZ ZROBIĆ? KARTA PRZYJDZIE NA POPRAWNE IMIĘ? CZY MOŻNA W SYSTEMIE POPRAWIĆ IMIĘ WNIOSKODAWCY?
Zagubiona33
Praktykant
Posty: 33
Od: 10 kwie 2019, 23:04


Napisano: 08 lip 2019, 9:32

PROSZĘ CZY KTOŚ WIE CO Z TYM ZROBIĆ?
Zagubiona33
Praktykant
Posty: 33
Od: 10 kwie 2019, 23:04

Napisano: 08 lip 2019, 10:02

Dane na karcie pochodzą z danych członka rodziny, a nie z danych wnioskodawcy, więc o ile tam są dobre to wszystko będzie w porządku i ja zignorowałbym to . Raczej w tym systemie już tego nie poprawisz. Gdyby błąd był w danych członka rodziny to byś musiała poprawić i zamówić drugą kartę, a w twoim przypadku to i tak chyba nie ma opcji tego poprawienia - ewentualnie spytaj na HD, ale z tego co ja wiem nie da się.
michu95
Referent
Posty: 495
Od: 17 cze 2016, 12:10

Napisano: 08 lip 2019, 10:09

Danych wnioskodawcy nie da się poprawić z poziomu użytkownika po rozpatrzeniu wniosku. Błąd nie będzie miał jednak wpływu na dane na karcie.
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 613
Od: 02 sty 2018, 17:03


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]