niedziałająca karta - zwrot od strony

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 30 sie 2019, 7:26

przyszła Pani z informacją, że karta jej nie działa. W punkcie, gdzie jej używała powiedziano, że "ma zły kod". Co mogę z tym zrobić? W systemie widnieje jako "wydana".
sanna
Referent
Posty: 383
Od: 06 lip 2016, 12:15


Napisano: 30 sie 2019, 8:08

sanna pisze:przyszła Pani z informacją, że karta jej nie działa. W punkcie, gdzie jej używała powiedziano, że "ma zły kod". Co mogę z tym zrobić? W systemie widnieje jako "wydana".


Kiedy Pani odebrała kartę? Czasami są problemy np #Orlen, gdy ktoś za szybko poleci sprawdzić czy działa. Może sprawdzić w innym punkcie? Zerknij jeszcze na nr terytorialny czy na pewno wskoczył wasz (kiedyś czytałem, że jak system był obciążony to ktoś pisał na forum, że wychodziły jakieś głupoty).
michu95
Starszy referent
Posty: 522
Od: 17 cze 2016, 12:10

Napisano: 30 sie 2019, 9:07

Odebrała we wtorek, sprawdzała wczoraj. Kod jest ok. Mogę złożyć w związku z tym reklamację karty?
sanna
Referent
Posty: 383
Od: 06 lip 2016, 12:15

Napisano: 30 sie 2019, 10:23

jaka raklamacja? Gdzie sprawdzała na Orlenie jak to zasugerował michu? W tak krótkim czasie najprawdopodobniej jeszcze nie doszło do uaktualnienia baz danych pomiędzy bazą KDR a np. Orlenu i w przypadku czytników pojawiać się będzie informacja że karta jest nie aktywna. Czy też może chodzi o zły kad terytorialny, ze np. chciała skorzystać z zniżek w innej gminie, z których mogą korzystać tylko mieszkańcy tamtej gminy, bo jak wiadomo każda gmina ma inny kod terytorialny, czyli pierwsze 7 liczb nr karty.
Ostatnio zmieniony 30 sie 2019, 10:28 przez ubu, łącznie zmieniany 1 raz
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 982
Od: 27 lip 2017, 11:31

Napisano: 30 sie 2019, 10:26

Reklamację składać można w związku z wadami fizycznymi tzn. karta przyszła złamana albo numer się niewyraźnie wydrukował. W przypadku gdy partner KDR nie przyjmuje jakiejś karty polecam sprawdzić ją na stronie: https://empatia.mpips.gov.pl/web/piu/sp ... aznosc-kdr. Jeżeli na tej stronie karta jest aktywna (status wydany z obowiązującym terminem ważności) to znaczy, że jest aktywna i problem leży po stronie partnera, a nie karty.
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 615
Od: 02 sty 2018, 17:03

Napisano: 30 sie 2019, 12:43

sanna pisze:Odebrała we wtorek, sprawdzała wczoraj. Kod jest ok. Mogę złożyć w związku z tym reklamację karty?
A co w tej karcie chcesz reklamować? Co jest źle? Dane osobowe, nr gminy, nr karty, nieczytelny kod QR?
"Oko za oko, ząb za ząb, złotówka za złotówkę."
Kodeks Hammurabiego
ludek
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1400
Od: 23 cze 2006, 14:51
Dolny Śląsk, Polska


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]