system źle naliczył koszty co teraz?

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 17 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 30 sie 2019, 11:06

powiedzcie mi czy jest możliwe żeby system naliczył koszty za przedłużenie karty 2,79 + dodatkowo 13,89 jako za dodanie nowej rodziny ?? mi niestety jakie coś wychodzi z raporty mimo że wniosek o przedłużenie był dodany jako dla członka który już posiadał kartę więc wg mnie powinna byc tylko opłata 2,79 ale być może się myle pomóżcie !!!
AD1988
Stażysta
Posty: 113
Od: 02 sty 2019, 8:55


Napisano: 30 sie 2019, 11:48

słuchajcie czy mieliście już taką sytuację, że z raportu wynika wam coś innego niż rzeczywiście macie w segregatorach ?? ja rzeczywiście mam 2 wnioski "nowa rodzina" a z raPortu wynika 3 i automatycznie naliczone są koszty za 3 rodziny co robić ?
AD1988
Stażysta
Posty: 113
Od: 02 sty 2019, 8:55

Napisano: 30 sie 2019, 12:13

#1 A przypisałeś tamtą osobę do poprzedniej rodziny czy utworzyłeś mu nową rodzinę przypadkiem?

#2 Tzn. w papierach masz 2 wnioski, a system ci nalicza 3? To się raczej nigdy nie zdarza. Prędzej się zdarza, że jakiś wniosek miał być jako dla zwykłej nowej rodziny, a zarejestrowałeś go jako wniosek dla rodziców którzy mieli kiedyś na utrzymaniu 3 dzieci.

Dojdź do jakiego dnia się zgadza. Koszty są naliczone według daty rozpatrzenia wniosku (gdy klikniesz przyznaje karty) a nie daty wprowadzenia do systemu/daty wpływu wniosku. Skoro robiłeś sprawozdanie w czerwcu to możesz przyjąć, że kwota za półrocze jest poprawna bo zapewne sprawdzałeś z segregatorem/własnym rejestrem.

Ja zachęcam do prowadzenia własnego rejestru i sprawdzania ręcznie kwot raz na jakiś czas (2 tyg, miesiąc).
michu95
Starszy referent
Posty: 521
Od: 17 cze 2016, 12:10

Napisano: 30 sie 2019, 12:30

no własnie nie pasuje mi to w lipcu mam 10 przyjętych wniosków w segregatorze, a z raportu wychodzi 3 - dla nowej rodziny, 7 - tylko dla rodziców i 1 - przedłużenie terminu karty. a ja mam tylko 2 dla nowej rodziny :( sprawdziłam cały rok i reszta miesięcy pasuje ;( niemam pojęcia dlaczego tak
AD1988
Stażysta
Posty: 113
Od: 02 sty 2019, 8:55

Napisano: 30 sie 2019, 12:35

ale sprawdzałeś to po dacie rozpatrzenia wniosku? bo nie ważne ile przyjełeś w lipcu, to się liczy data rozpatrzenia, a nie przyjęcia. Zostały ci jakieś z czerwca które rozpatrywałeś w lipcu?
Sprawdź czy w tym przypadku przedłużenia "czy przypisałeś tamtą osobę do poprzedniej rodziny czy utworzyłeś mu nową rodzinę przypadkiem?"
michu95
Starszy referent
Posty: 521
Od: 17 cze 2016, 12:10

Napisano: 30 sie 2019, 13:30

żaden wniosek nie został z poprzedniego i następnego miesiąca :( a przypisałam daną osobę to istniejącej już rodziny,
AD1988
Stażysta
Posty: 113
Od: 02 sty 2019, 8:55

Napisano: 30 sie 2019, 13:50

AD1988 pisze:żaden wniosek nie został z poprzedniego i następnego miesiąca :( a przypisałam daną osobę to istniejącej już rodziny,

Nie pozostaje ci nic innego jak napisać do Helpdesku z prośbą o szczegółowy raport z wniosków np. od lipca do dnia dzisiejszego z numerem rodziny/numerem wniosku.

Jak nie da rady to poproś po prostu żeby ci podali numery tych 3 nowych rodzin dodanych w lipcu, ponieważ ty na papierze masz 2 nowe rodziny i są inne koszty niż powinny być według twojej wiedzy, ale chciałabyś to zweryfikować. Być może będą tak mili i zrobią ci takie zestawienie. I wtedy się wyjaśni skąd ta trzecia nowa rodzina.

Dodali analizę danych do sprawozdania, ale szkoda, że nie ma jej też w raportach :(
michu95
Starszy referent
Posty: 521
Od: 17 cze 2016, 12:10

Napisano: 30 sie 2019, 13:54

ok dziekuje bardzo za odpowiedz a Helpdesk jakie ma dane bo nigdy nie pisałam :)
AD1988
Stażysta
Posty: 113
Od: 02 sty 2019, 8:55

Napisano: 30 sie 2019, 14:13

Maila wyślij bo kont jeszcze chyba nie zakładają. Szybciej mailowo będzie, albo telefonicznie, tylko przez tel nie sądzę by ktoś z miejsca ci takie dane sprawdził.

- tel: 32 723 26 72
- e-mail: kdr@hd.softiq.pl
- web: https://chd.softiq.pl/
- fax: 32 32 31 355

Danych osobowych pewnie ci nie podadzą itp (RODO), ale jakieś numery rodzin/nr wniosku bardzo możliwe, że tak.

PS. Łatwiej by było z nr rodziny bo potem przez filtr prościej wyszukać albo nr sprawy bodajże też jest w filtrze.
michu95
Starszy referent
Posty: 521
Od: 17 cze 2016, 12:10

Napisano: 02 wrz 2019, 12:39

michu95 pisze:Maila wyślij bo kont jeszcze chyba nie zakładają. Szybciej mailowo będzie, albo telefonicznie, tylko przez tel nie sądzę by ktoś z miejsca ci takie dane sprawdził.

- tel: 32 723 26 72
- e-mail: kdr@hd.softiq.pl
- web: https://chd.softiq.pl/
- fax: 32 32 31 355

Danych osobowych pewnie ci nie podadzą itp (RODO), ale jakieś numery rodzin/nr wniosku bardzo możliwe, że tak.

PS. Łatwiej by było z nr rodziny bo potem przez filtr prościej wyszukać albo nr sprawy bodajże też jest w filtrze.


Zainspirowany tym postem pomyślałem, a sprawdzę choć zawsze wszystko mam pod kontrolą, a tu co się okazało lipiec, sierpień nie pasują :? i teraz szukaj igły w stogu siana, najlepsze jest to, że tak czy siak nagle i tak brakuje 1 grosza :mrgreen:
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 982
Od: 27 lip 2017, 11:31

Następna

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 17 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]