IOD (ABI) w OPS, GOPS jakie zadania, dokumenty

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Moderator: Tom.

Napisano: 01 mar 2018, 14:54

Czy w GOPS, OPS, MOPS macie ABI?
Ja mam zajmować się tym tematem i proszę o wskazówki jak ma wyglądać praca ABI w OPS.
Jakie przygotować dokumenty itp.
Proszę o pomoc bo do szkolenia jeszcze mam sporo czasu a jest to dla mnie nowy temat.
malawi
Praktykant
Posty: 21
Od: 05 cze 2017, 12:59


Napisano: 01 mar 2018, 15:05

Tu poczytaj najpierw, czy możesz pełnić ta funkcję:
https://abi.giodo.gov.pl/inspektor-ochrony-danych/informacje-ogolne
Solitudo cordis,
Solitudo animae
Ojciec76
Podinspektor
Posty: 1122
Od: 09 gru 2010, 9:31
warmia, mazury

Napisano: 02 mar 2018, 9:25

pomoże ktoś?
malawi
Praktykant
Posty: 21
Od: 05 cze 2017, 12:59

Napisano: 19 mar 2018, 9:16

25 maja ABI przejdzie do historii i zastąpi go IOD.
malawi pisze:Jakie przygotować dokumenty itp.
Polityka bezpieczeństwa; Instrukcja zarządzania systemem informatycznym; Rejestr czynności przetwarzania; Ocena ryzyka dla wolności i praw osób, których dane dotyczą; Ocena skutków dla ochrony danych osobowych; Indywidualne upoważnienia do przetwarzania danych osobowych; Indywidualne zobowiązania do zachowania danych oraz sposobu ich zabezpieczania w tajemnicy; Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych - zgodnie w wymogami RODO.
Do tego dokumentacja samokontroli. Na tę chwilę jest to dokumentacja sprawdzeń, jednak po nowelizacji UODO zapewne ulegnie to zmianie.
Do 25 maja obowiązywać będzie jeszcze dokumentacja rejestracyjna: zgłoszenie powołania/odwołania ABI do rejestracji GIODO; zgłoszenie zbioru do rejestracji GIODO; rejestr zbiorów danych osobowych.
Pa_Ula
Praktykant
Posty: 25
Od: 19 mar 2018, 8:24


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]