Ochrona danych osobowych, RODO w DPS-ie

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Moderator: Tom.

Napisano: 29 sty 2018, 11:35

Witam wszystkich.
Czy mogłabym prosić o podpowiedź jak ugryźć ochronę w Domu Pomocy Społecznej po nowemu.
Im więcej czytam tym mniej wiem. Mamy zgłoszony zbiór do Giodo, politykę ochrony i instrukcje zarzadzania systemami informatycznymi, każdy pracownik ma upoważnienia, oświadczenia. A co dalej w związku z tymi zmianami bo nie wiem co mam pozmieniać.

Prosze o pomoc.
AnSmoll
Praktykant
Posty: 40
Od: 17 mar 2017, 10:21


Napisano: 19 kwie 2018, 10:15

Trudno tak jednoznacznie podpowiedzieć, bo każdy przypadek jest inny. Polecam zerknąć do dobrych darmowych poradników w sieci. Tu jest wszystko fajnie rozpisane: https://rodoporadnik.pl/ebook/
Aligru
Praktykant
Posty: 1
Od: 19 kwie 2018, 10:10

Napisano: 20 kwie 2018, 7:27

Zbiorów już zgłaszać nie będzie trzeba. Polityka i instrukcja też już nie są wymagane, ale warto jest zaktualizować i zostawić. Upoważnienia zostają. Nie wiem o jakich oświadczeniach piszesz, więc ciężko się odnieść.
Brakuje Ci rejestru czynności, analizy ryzyka, DPIA jeśli tak wyniknie z oceny ryzyka.
Plus kilka rejestrów i ewidencji jeśli jeszcze ich nie prowadzicie.
Pa_Ula
Praktykant
Posty: 25
Od: 19 mar 2018, 8:24


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]