SYGNITY - nie wysyła powiadomień

  
Strona 2 z 4    [ Posty: 32 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 18 lip 2019, 12:10

u mnie to samo!
zgłoszenie poszło 8 lipca i nic!
a dwie sąsiednie gminy wysyłają!
MilenaMilena
Stażysta
Posty: 71
Od: 13 sie 2015, 11:20


Napisano: 18 lip 2019, 12:40

@MilenaMilena proszę podaj mi numer zgłoszenia
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5537
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 18 lip 2019, 14:10

Zadzwoniłam (drugi raz) i poszło.
Okazało się, że nie mamy aktualizacji usługi e-mail.
Zajęło 10 dni, ale wszystko wyszło.
A jeszcze wczoraj napisałam, że mnie ignorują :) i nadal tak uważam.
Rozumiem, że jest dużo tych problemów, ale sprawdzenie czy wszystko jest zaktualizowane to chyba powinno być pierwsze co, nie ?
W każdym razie wszystko dobrze się skończyło, kamień z serca! Eh...
MilenaMilena
Stażysta
Posty: 71
Od: 13 sie 2015, 11:20

Napisano: 18 lip 2019, 14:20

u nas tez cisza a zgloszenie poszlo ze wszystkimi potrzebnymi zalacznikami maile dale jsie nie wysylaja
Milena jak robilas aktualizacje uslugi email??
gopsosk
Referent
Posty: 233
Od: 20 mar 2017, 16:01

Napisano: 18 lip 2019, 14:34

@MilenaMilena, nie jest tak. Jest bardzo dużo zgłoszeń i każde trzeba sprawdzić co się dzieje, a czasem okazuje się że osoba nie wprowadziła licencji sobie i chce żeby działały powiadomienia. A to wszystko zajmuje czas, bo chcemy wszystkim pomóc. Z samej treści zgłoszenia nie wynika w większości przypadków co jest powodem i trzeba sprawdzać sytuację.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5537
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 18 lip 2019, 14:43

Panie Tomku a czy moze Pan sprawdzic moje zgloszenie nr ZGL000000836700. Nadal jest cisza, a maile sie nie wysylają.
gopsosk
Referent
Posty: 233
Od: 20 mar 2017, 16:01

Napisano: 18 lip 2019, 14:44

gopsosk pisze:Panie Tomku a czy moze Pan sprawdzic moje zgloszenie nr ZGL000000836700. Nadal jest cisza, a maile sie nie wysylają.

już pytam Serwisu
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5537
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 18 lip 2019, 14:49

W takim razie również zwrócę się z prośbą o sprawdzenie i pozwolę sobie dołączyć swój nr zgłoszenia ZGL000000835962
tuitui
Praktykant
Posty: 10
Od: 05 kwie 2017, 21:58

Napisano: 18 lip 2019, 14:58

@gopsosk: Zgłoszenie jest z wczoraj, Serwis pisze że kontaktował się już z Wami i poprosił o informacje niezbędne do odkrycia przyczyny, po ich dołączeniu okazało się że również pracujecie na na bardzo nieaktualnej wersji usługi (która nie przyjmuje dużych treści powiadomień, co jest powodem problemu), już do Was leci z Serwisu zalecenie aktualizacji.

Panie i Panowie, w oprogramowaniu Sygnity w chwili każdej aktualizacji pierwsze logowanie pokazuje Wam ważne nowości które dla Was zrealizowaliśmy i w odpowiednim czasie była informacja o konieczności aktualizacji usługi e-mail. Bardzo prosimy o czytanie tych informacji i zastosowanie się do nich i wtedy nie będzie takich problemów. Naprawdę wychodzimy do Was każdym możliwym kanałem informacyjnym z ważnymi informacjami, łącznie z tym że pokazują się Wam te informacje przy logowaniu do programu, wystarczy je przeczytać i się do nich zastosować.

pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5537
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 18 lip 2019, 15:01

SYGNITY pisze:@MilenaMilena, nie jest tak. Jest bardzo dużo zgłoszeń i każde trzeba sprawdzić co się dzieje, a czasem okazuje się że osoba nie wprowadziła licencji sobie i chce żeby działały powiadomienia. A to wszystko zajmuje czas, bo chcemy wszystkim pomóc. Z samej treści zgłoszenia nie wynika w większości przypadków co jest powodem i trzeba sprawdzać sytuację.
pozdrawiam


Oczywiście, że to wszystko rozumiem.
Tylko wystarczyło zerknąć w pierwszej kolejności, czy wszystko mamy aktualne. Chyba tak najprościej. Dopiero dziś to sprawdzili, a mogli sprawdzić tydzień temu, zamiast ciągle prosić o te same prt sc. Serio, wiem że się staracie. Nie raz miałam tego dowód. Z licencją podobnie - to pierwsze powinno zostać sprawdzone, bo to najprostsze. My nie wiedzieliśmy, że są te aktualizacje. I nigdy by nam nie przyszło do głowy ich tam szukać.
MilenaMilena
Stażysta
Posty: 71
Od: 13 sie 2015, 11:20

PoprzedniaNastępna

  
Strona 2 z 4    [ Posty: 32 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]