SYGNITY - nie wysyła powiadomień

  
Strona 3 z 4    [ Posty: 32 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 18 lip 2019, 15:05

SYGNITY pisze:@gopsosk: Zgłoszenie jest z wczoraj, Serwis pisze że kontaktował się już z Wami i poprosił o informacje niezbędne do odkrycia przyczyny, po ich dołączeniu okazało się że również pracujecie na na bardzo nieaktualnej wersji usługi (która nie przyjmuje dużych treści powiadomień, co jest powodem problemu), już do Was leci z Serwisu zalecenie aktualizacji.

Panie i Panowie, w oprogramowaniu Sygnity w chwili każdej aktualizacji pierwsze logowanie pokazuje Wam ważne nowości które dla Was zrealizowaliśmy i w odpowiednim czasie była informacja o konieczności aktualizacji usługi e-mail. Bardzo prosimy o czytanie tych informacji i zastosowanie się do nich i wtedy nie będzie takich problemów. Naprawdę wychodzimy do Was każdym możliwym kanałem informacyjnym z ważnymi informacjami, łącznie z tym że pokazują się Wam te informacje przy logowaniu do programu, wystarczy je przeczytać i się do nich zastosować.

pozdrawiam


No my tego nigdy nie widzieliśmy, a nie mieliśmy ani 1.1.1 ani 1.1.2... Stąd ten problem u nas. Teraz będziemy wiedzieć i na bieżąco aktualizować usługę e-mail. Z innymi aktualizacjami nie było problemu, zawsze przychodzi mail. A tutaj niestety zostało to przeoczone.
MilenaMilena
Stażysta
Posty: 71
Od: 13 sie 2015, 11:20


Napisano: 18 lip 2019, 15:07

MilenaMilena pisze:
SYGNITY pisze:Tylko wystarczyło zerknąć w pierwszej kolejności, czy wszystko mamy aktualne. Chyba tak najprościej. Dopiero dziś to sprawdzili, a mogli sprawdzić tydzień temu, zamiast ciągle prosić o te same prt sc. Serio, wiem że się staracie. Nie raz miałam tego dowód. Z licencją podobnie - to pierwsze powinno zostać sprawdzone, bo to najprostsze. My nie wiedzieliśmy, że są te aktualizacje. I nigdy by nam nie przyszło do głowy ich tam szukać.


Tylko że nie mamy jak tego wiarygodnie sprawdzić co macie u siebie, bez wyciągnięcia informacji od Was. Tak samo z licencjami, u siebie mamy informację że wysłaliśmy kod licencyjny, ale czy ktoś wpisał go u siebie do programu, to tego już nie wiemy - a tak właśnie niestety się okazało w paru przypadkach już że ktoś dostał od nas kod, nie wpisał go sobie i teraz zgłasza że mu się nie wysyłają powiadomienia.

Jeszcze raz proszę uprzejmie czytajcie komunikaty które do Was wysyłamy i które Wam wyświetlamy przy pierwszym logowaniu do oprogramowania SR, SW, FA po każdej aktualizacji, to Wam i nam zaoszczędzi potem dodatkowej pracy, czasu i nerwów.

pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5537
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 18 lip 2019, 15:23

dziękuje za pomoc Panie Tomku!, my zapoznajemy sie z informacjami o zmianach w programie, natomiast aktualizacje typowe zwiazane z serwerem robi informatyk, juz dostalismy info z sygnity jak zrobic ta aktualizacje uslugi email. Pozdarwiamy
gopsosk
Referent
Posty: 232
Od: 20 mar 2017, 16:01

Napisano: 18 lip 2019, 15:25

Mam nadzieję że wszystko już będzie OK.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5537
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 18 lip 2019, 15:25

Proszę też jeszcze o pomoc Panie Tomku, moje zgłoszenie przesłane: Zgłoszenie ZGL000000836601 :)
sylwia58
Stażysta
Posty: 73
Od: 07 mar 2018, 15:27

Napisano: 18 lip 2019, 15:35

sylwia58 pisze:Proszę też jeszcze o pomoc Panie Tomku, moje zgłoszenie przesłane: Zgłoszenie ZGL000000836601 :)


Jeszcze jest analizowane przez Serwis. Proszę o cierpliwość. Serwis na pewno odpowie - już się kontaktował też z Wami prosząc o informacje dodatkowe.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5537
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 19 lip 2019, 8:16

SYGNITY pisze:
MilenaMilena pisze:
SYGNITY pisze:Tylko wystarczyło zerknąć w pierwszej kolejności, czy wszystko mamy aktualne. Chyba tak najprościej. Dopiero dziś to sprawdzili, a mogli sprawdzić tydzień temu, zamiast ciągle prosić o te same prt sc. Serio, wiem że się staracie. Nie raz miałam tego dowód. Z licencją podobnie - to pierwsze powinno zostać sprawdzone, bo to najprostsze. My nie wiedzieliśmy, że są te aktualizacje. I nigdy by nam nie przyszło do głowy ich tam szukać.


Tylko że nie mamy jak tego wiarygodnie sprawdzić co macie u siebie, bez wyciągnięcia informacji od Was. Tak samo z licencjami, u siebie mamy informację że wysłaliśmy kod licencyjny, ale czy ktoś wpisał go u siebie do programu, to tego już nie wiemy - a tak właśnie niestety się okazało w paru przypadkach już że ktoś dostał od nas kod, nie wpisał go sobie i teraz zgłasza że mu się nie wysyłają powiadomienia.

Jeszcze raz proszę uprzejmie czytajcie komunikaty które do Was wysyłamy i które Wam wyświetlamy przy pierwszym logowaniu do oprogramowania SR, SW, FA po każdej aktualizacji, to Wam i nam zaoszczędzi potem dodatkowej pracy, czasu i nerwów.

pozdrawiam


Gdzie są te komunikaty? Nigdy nie widziałam, żeby przyszło cokolwiek o aktualizacji usługi e-mail. Zawsze przychodzi mail z aktualizacją, ze zmianami jakimiś, ale aktualizacji usługi e-mail w ogóle nie kojarzę.
MilenaMilena
Stażysta
Posty: 71
Od: 13 sie 2015, 11:20

Napisano: 19 lip 2019, 8:54

@MilenaMilena:

Zespół SR wysyłał kilkakrotnie taką informację, pierwszy raz 18 listopada ub. roku, a ostatni raz 19 czerwca br. przy okazji wersji 2-10.0, poniżej cytat, proszę zwrócić uwagę że fragment o usłudze e-mail był nawet pogrubiony żeby zwrócić uwagę.

Cytat:

Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w dniu 19 czerwca 2019 r. została udostępniona nowa wersja 2-10.0 Oprogramowania do Obsługi Świadczeń Rodzinnych, Funduszu Alimentacyjnego, Świadczeń Wychowawczych, Stypendiów, Dodatków Mieszkaniowych, Dobrego Startu i Dopłat do Czynszów.

Aktualizację do wersji 2-10.0 można wykonać z dowolnej wersji 2-9.x. Uruchamiając aktualizację do wersji 2-10.0 przykładowo z wersji 2-9.4, realizowane będą procedury aktualizacyjne do wersji 2-9.5, która zmienia kodowanie znaków w bazie danych, co będzie oznaczać dłuższy czas wykonywania aktualizacji. W takim przypadku należy również wykonać dodatkowe czynności na serwerze przed uruchomieniem aktualizacji, o których informowaliśmy Państwa w osobnych korespondencjach w dniach 4 i 7 czerwca 2019r.: http://public.sygnity.pl/zabezpieczenie ... 72019-1049.
Jeśli natomiast aktualizacja do wersji 2-10.0 zostanie uruchomiona z wersji 2-9.5, to będzie ona przebiegać w standardowy sposób.

Wersja 2-10.0 wprowadza zmiany wynikające z ustawy z dnia 26 kwietnia 2019r. o zmianie ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz niektórych innych ustaw. W ramach tych zmian m.in.: usunięto walidację na konieczność uzupełniania dochodów, dodano na wniosku możliwości wprowadzenia daty śmierci poprzedniego wnioskodawcy oraz daty złożenia przez niego wniosku, dodano przy dziecku możliwości wprowadzenia daty, do kiedy było wypłacone świadczenie w innej gminie w przypadku zmiany miejsca zamieszkania lub śmierci poprzedniego wnioskodawcy oraz zablokowano możliwość weryfikacji osób w systemach zewnętrznych ePodatki, KRUS, ZUS, EKSMOoN, CEIDG, KRS, AC Rynek Pracy dla wniosków o świadczenia wychowawcze złożonych na nowy okres świadczeniowy.

Ponadto w wersji 2-10.0 dostosowano definicje formularzy wniosków elektronicznych do wzorów, które zaczną obowiązywać od nowego okresu świadczeniowego.

W związku ze zmianą ustawy, nowa wersja w konfiguracji powiadomień elektronicznych dodaje nowe zdarzenie „Zatwierdzenie informacji o przyznaniu świadczenia wychowawczego” odpowiadające za automatyczne generowanie powiadomień elektronicznych z informacją o przyznaniu świadczenia wychowawczego oraz dodaje nowy szablon powiadomienia dla informacji o przyznaniu świadczenia wychowawczego, który został dostosowany do wzorca przygotowanego przez Ministerstwo.

Uwaga: W celu zapewnienia właściwego działania powiadomień mailowych wysyłanych do Beneficjentów, uprzejmie prosimy o zweryfikowanie, czy na Państwa serwerach zainstalowana jest aktualna wersja usługi EmailService, czyli wersja z dnia 9 listopada 2018r., oznaczona numerem 1.1.2.

Koniec cytatu.

pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5537
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 19 lip 2019, 12:32

sylwia58 pisze:Proszę też jeszcze o pomoc Panie Tomku, moje zgłoszenie przesłane: Zgłoszenie ZGL000000836601 :)


Poszło do Ciebie rozwiązanie, pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5537
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 23 lip 2019, 9:47

Uprzejmie informuję, że po analizie Waszych zgłoszeń, jak wiecie większość udało się rozwiązać w sposób, który tu wcześniej omawialiśmy, pozostała jednak pewna niewielka grupa zgłoszeń, które wymagały ulepszeń w samym oprogramowaniu, dlatego przygotowaliśmy nowe wersje 1-2.0 usług e-mail i SMS. Wysłaliśmy do wszystkich Jednostek maile informujące o tym.
Zachęcamy do aktualizacji usług.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5537
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

PoprzedniaNastępna

  
Strona 3 z 4    [ Posty: 32 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]