organizacja zespołu ds. pieczy zastępczej, k

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Moderator: Tomasz1981

Napisano: 26 paź 2011, 21:26

zastanawiam się jak w waszych PCPRach będzie wygladala praca po 1 stycznia 2012 roku?
tworzycie \"zespół\" kto wejdzie w jego skład, jacy pracownicy, stanowiska
a co z częścią świadczeń, decyzje, porozumioenia itp kto bedzie to u was robił? nowy dział? ksiegowość?
my zaczynamy wstępnie planować reorganizacje i wlaśnie nie wiemy jak to rozwiązać żeby było zgodnie z przepisami a zdrugiej strony mamy ograniczone finanse i ilość pokoi więc trudna sprawa
~eliza


Napisano: 26 paź 2011, 21:34

U nas nikt nic nie wie.Dzwoniliśmy do instancji wyższych ale tam to samo wiedza co i my.
~h

Napisano: 27 paź 2011, 9:13

Odsyłam do materiałów
http://wartowiedziec.org/index.php/pomoc-spoleczna/pracownik-samorzadowy/5203-owocne-szkolenia-dla-pracownikow-pomocy-spoecznej

Prezentacje zawierają organizatora pieczy zastępczej i tam jest propozycja rozwiązania - jest zespół ds pieczy i zespół ds realizacji świadczeń
~iwa


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]