jak pogrupować dokumenty

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Moderator: de Charette

Napisano: 22 sty 2014, 16:37

wytłumaczcie mi proszę jak u Was działa system kancelaryjny wniosków wpływających do OPS.
Mamy teczki założone na konkretną osobę i do niej wkładamy wszystkie podania, wywiady,decyzje (składane na wszystkie zasiłki)-jest ich około tysiąc.Teczki te trzymamy w segregatorach- tak po kilka teczek w każdym. czy ktoś ma podobnie i jak opisujecie teczki, segregatory i wszystkie dokumenty w danej sprawie(tu chodzi mi bardziej czy na decyzjach nadajecie odręcznie nr sprawy)?
~ola


Napisano: 24 sty 2014, 11:27

jak wpływa wniosek rejestrujemy nanosimy nr na wniosek np o zasiłek rodz. i z tym nr wydajemy decyzje
~ania~~

Napisano: 24 sty 2014, 16:32

a to zmieniacie nr decyzji nadany automatycznie i będzie Decyzja Nr GOPS.520.1.2014 ?
~ola


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]