Jak zacząć inwestować, kiedy nie ma się doświadczenia?

Strona 1 z 12    [ Posty: 116 ]

Moderator: Tom.

Napisano: 23 lis 2017, 21:50

Cześć. Prowadzę własną firmę (catering dietetyczny), niedawno udało mi się spłacić kredyt i naszła mnie myśl, żeby tę kwotę, którą wydawałam na raty, jakoś inwestować. Nie znam się niestety na inwestowaniu, kiedyś miałam tylko konto oszczędnościowe, ale nie wiem czy to najlepsza forma inwestycji? Na pewno bezpieczna, ale zyski są raczej małe. Co polecicie na pierwszą inwestycję?
borba
Praktykant
Od: 09 lis 2017, 15:38

Napisano: 24 lis 2017, 9:17

Tu nikt nie ma doświadczenia w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej. Jesteśmy urzędnikami, pracujemy w instytucjach państwowych. Nie mamy własnych działalności gospodarczych. Powinnaś zmienić forum na takie, gdzie ludzie mają jakieś pojęcie o prowadzeniu działalności. A najlepiej na takie, gdzie ludzie mają aktywną działalność. Niestety to forum to kiepska grupa docelowa jeśli chodzi o tematykę własnej działalności gospodarczej.
Poza tym, płaca w urzędzie jest bardzo mizerna. Nie mamy wolnego kapitału, więc nie znamy się na inwestowaniu. Po prostu, nie mamy środków, które można by "jakoś inwestować".

Pozdrawiam i życzę powodzenia w szukaniu innego forum :)
addm
Referent
Od: 12 sie 2016, 10:20

Napisano: 24 lis 2017, 14:27

Dobrze trafiłeś i zadałeś rozsądne pytanie.
Ostatnio zmieniony 27 lis 2017, 13:30 przez heiland, łącznie zmieniany 1 raz
Powód: Usunięto oczernianie innych użytkowników forum...
Dzidka
dzibar
Specjalista
Od: 06 sie 2006, 18:41
Gliwice, Polska

Napisano: 24 lis 2017, 14:32

Miło, że mnie doceniłaś ale nie urosłem jeszcze do rangi admina... a tym bardziej nie czuję się bogiem. Pragnę zauważyć, że jestem tu zwykłym pionkiem, ostatnim ogniwem łańcucha pokarmowego.
addm
Referent

Napisano: 24 lis 2017, 14:58