nie wysyła powiadomień email

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 15 sty 2021, 10:56

J.W. Rejestr powiadomień nie wysyła powiadomień ??? okno do wysłania było aktywne po zaznaczeniu okno nie działała na dzień dzisiejszy te wiadomości nadal są - okno do wysłania nie aktywne- status do wysłania- rodzaj automatyczny, utworzone było na początku grudnia, może ktoś miał taki problem? Nadmieniam, iż działało bez zarzutu....?
zocha1234
Referent
Posty: 266
Od: 14 mar 2017, 12:22
Zajmuję się: ŚW


Napisano: 25 sty 2021, 15:33

U mnie to samo właśnie się dzieje. Aktualizacje wszystkie zrobione, kody licencyjne wprowadzone. Nie wiem gdzie tkwi problem. U Ciebie już udało się rozwiązać?
Karolina98765
Praktykant
Posty: 16
Od: 14 cze 2017, 12:44
Zajmuję się: ŚW DS

Napisano: 25 sty 2021, 18:27

nadal nic :evil: pisałam do sygnity nie otrzymałam rozwiązania problemu chociaż zrobiłam to co kazali , dziś ponowiłam zgłoszenie.....
zocha1234
Referent
Posty: 266
Od: 14 mar 2017, 12:22
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 26 sty 2021, 8:15

A co kazali zrobić? Ja dzisiaj będę pisać.
Karolina98765
Praktykant
Posty: 16
Od: 14 cze 2017, 12:44
Zajmuję się: ŚW DS

Napisano: 26 sty 2021, 8:29

Masz może aktualizację usługi email zrobioną? Właśnie się doczytałam na stronie sygnity że od 8 stycznia jest nowa i należy zaktualizować usługę. Może to jest przyczyną.
Karolina98765
Praktykant
Posty: 16
Od: 14 cze 2017, 12:44
Zajmuję się: ŚW DS


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
cron Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x