W jaki sposób profesjonalni uczniowie mogą sobie pozwolić na koszty utrzymania?

Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Moderator: Tomasz1981

Napisano: 17 lut 2021, 15:14

Jestem studentem optometrii stara się płacić czynsz i inne rachunki. Nie dostałem żadnej pomocy od moich rodziców w całym undergrad i pracowałem w pełnym wymiarze godzin do tego momentu, ponieważ dzięki temu programowi nie jesteśmy w stanie utrzymać pracy. Ponieważ nie dostałem pomocy i żyłem na własną rękę, nie można było niczego uratować. Udało mi się zaoszczędzić kilka tysięcy, ale musiałem umieścić to wszystko w mojej przeprowadzce do nowej szkoły i wpłacie czynszu. Dano mi tylko 3000 dolarów w pomocy studenckiej i nie jestem nawet pewien, czy moje pożyczki pokryją koszty czesnego. Złożyłem wniosek o mnóstwo stypendiów i dotacji, ale nie dostałem żadnych. Jak inni ludzie sobie na to pozwolić? Nie mogę nawet uzyskać zgody na prywatną pożyczkę.
sun13
Praktykant
Od: 17 lut 2021, 15:08
Zajmuję się: hyyyy

Napisano: 23 lut 2021, 9:36