WAŻNE - URUCHAMIANIE NA TERMINALU - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 07 kwie 2017, 10:49

Uprzejmie przypominamy, że w celu normalnej pracy (czyli w celu przeprowadzania wywiadów) na oryginalnych terminalach z projektu Emp@tia, mających Użytkowników "Administrator" i "Pracownik", WYWIAD Plus powinien być uruchamiany na terminalu na Użytkowniku terminalu o nazwie "Pracownik".
Na Użytkowniku terminalu "Administrator" powinno się uruchamiać WYWIAD Plus tylko w celu instalacji nowych wersji programu.

Uruchamianie WYWIAD Plus na Użytkowniku "Administrator" i pobieranie zleceń wywiadów z Pomostu na nim, może powodować problemy objawiające się tym, że w Pomoście zlecenia będą odebrane, ale WYWIAD Plus nie będzie ich widział. Jeśli taka sytuacja nastąpi, to należy zalogować się na użytkownika "Administrator" i usunąć katalogi /tmp/Jtc/ i /tmp/Pomost/, po czym już zawsze uruchamiać WYWIAD Plus na Użytkowniku terminalu "Pracownik".

W kolejnej wersji POMOST Std (w czerwcu) będzie przycisk do anulowania zlecenia, które zostało odebrane na terminalu, ale go tam nie widać.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska


Napisano: 13 kwie 2017, 15:24

Szczerze mówiąc, korzystam na koncie Administrator i na szczęście nigdy nie trafił mi się ww. problem, a korzystam DUŻO - właściwie już nie przeprowadzam wywiadów na papierze :) Mimo to, z chęcią dostosowałbym się do zalecenia, ale chwilowo nie mam kontaktu z osobą, która w naszym ośrodku administruje tymi sprawami, a nie wiem, skąd mam wziąć hasło dla użytkownika Pracownik :?:
jerzozwierz
Referent
Posty: 308
Od: 17 sty 2006, 23:22
Zajmuję się:

Napisano: 13 kwie 2017, 15:30

Hasła na użytkownika terminalu "PRACOWNIK" raczej otrzymywaliście przy otrzymaniu sprzętu.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 14 kwie 2017, 14:19

Szukam wsparcia przy uruchomieniu empatii na terminalu. Mam program Helios, może ktoś nam pomoże?
Alka
Stażysta
Posty: 109
Od: 13 sty 2016, 21:05
Zajmuję się:

Napisano: 21 kwie 2017, 10:28

A co oznacza komunikat: Logowanie do systemu empatia nie powiodło się. Użytkownik nie jest zarejestrowany w terminalu.
Alka
Stażysta
Posty: 109
Od: 13 sty 2016, 21:05
Zajmuję się:

Napisano: 21 kwie 2017, 10:31

A tym samym loginem i hasłem bez problemu loguję się do systemu empatia w internecie. Czy to jest powiązane?
Alka
Stażysta
Posty: 109
Od: 13 sty 2016, 21:05
Zajmuję się:

Napisano: 21 kwie 2017, 13:29

@ Alka, to nie jest temat dot. Heliosa a dodatkowo piszesz posty bezpośrednio po swoich poprzednich postach!
heiland
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3470
Od: 04 sty 2013, 20:46
Zajmuję się: ŚR, FA, ŚW, ZFŚS
Lokalizacja: woj. lubelskie

Napisano: 21 kwie 2017, 15:21

heiland pisze: a dodatkowo piszesz posty bezpośrednio po swoich poprzednich postach!
To tak nie wolno? Ja też nie wiedziałem
jerzozwierz
Referent
Posty: 308
Od: 17 sty 2006, 23:22
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x