My podajemy w decyzji termin rozliczenia, jesli ktos nie przyjdzie to zwyczajnie sie nie rozliczył i czekamy do 31.08.2014 (termin do kiedy dana osoba nie mzoe juz przyniesc faktur na ten rok szkolny) i wygaszamy. nie biegaj za klientem, bo niestety potem bedzie mial pretensje czemu nie dzowniles/as ze ma np zlozyc wniosek. to w jego interesie.
W tym konkretnym przypadku to do października powinnam jej wypłacić stypendium ale faktury obejmują tylko wrzesień i to nie wpełni. Czekać do grudnia na faktury aż przyniesie? czy napisać wezwanie, bo w decyzji nie podaliśmy terminu i wtedy po wyznaczonym terminie wygasić decyzję ? Bo jeszcze jest taka kwestia że tej osobie przyznałam stypendium do czerwca 2015r. a odebrano jej dzieci w październiku.
jesli odebrano jej dzieci w październiku to powinnas umorzyc decyzje. my w takim przypadku umarzamy od miesiąca odebrania dzieci jesli mniej niż pół miesiąca przebywały w domu, jesli ponad połowe to od miesiąca następnego. W przepisach tego nie ma, wiec obraliśmy jeden sposob i dzialamy analogicznie. za wrzesień powinna się rozliczyc zeby dostać zwrot. zadzwon do niej najlepiej. bedziesz miala jasna sytuacje.