wprowadzanie dłużników do BIG!! - Fundusz alimentacyjny, Zaliczka alimentacyjna

Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Napisano: 03 lis 2015, 11:18

witam! Jestem początkująca. mam pytanie, jak wprowadzacie dłużników do BIG? Pracuje na programie SYGNITY. Czy jest możliwość wprowadzania jakoś za pomocą Programu, czy trzeba pojedyńczo wklepywać każdego dłużnika? Pomóżcie... CZasu do końca roku coraz mniej...
nowa123

Napisano: 03 lis 2015, 12:44

ja co prawda mam program nemezis ale dupa recznie wklepuje dłuzników. Tylko nie wiem czy to mają byc poprostu wszyscy dłużnicy nawet ci którzy wierzycielki juz dawno nie biorą, ci co mają kuratorów? Bo ja wprowadzam wszystkich a aktualizowac w późniejszym czasie mam zamar tylko tych co zadłużenie poprostu ulega zmianie. Zgodzicie sie ze mną? ;)
Niewiara

Napisano: 03 lis 2015, 14:25

ja też tak myśle, atych starych mamy wklepać do końca roku???
ania77

Napisano: 03 lis 2015, 20:51

komunikacja z biurem inform gosp. utwórz plik dłuzników ,weryfikuj, sprawdz zawartośc i wyślij. Ręcznie po co?
vvvvvvvvvvvv

Napisano: 04 lis 2015, 8:56

a w programie nemezis jak to wykonac? podobno jest takka możliwosc ale u mnie cały czas jakies błedy i nici z tego :(
Niewiara

Napisano: 04 lis 2015, 9:35

nowa123 pisze:witam! Jestem początkująca. mam pytanie, jak wprowadzacie dłużników do BIG? Pracuje na programie SYGNITY. Czy jest możliwość wprowadzania jakoś za pomocą Programu, czy trzeba pojedyńczo wklepywać każdego dłużnika? Pomóżcie... CZasu do końca roku coraz mniej...
musisz wejść w komunicakcję, nastepnie w "komunikację z BIG" i tam w operacjach masz "ustawienia komunikacji" uzupełniasz dane (hasła i login oczywiście musisz mieć z BIG-ów) i powinno iść
ew@1

Napisano: 04 lis 2015, 10:30

Wielkie Dzięki!
nowa123

Napisano: 04 lis 2015, 13:06

proszę o pomoc. co po kolei powinno znaleźć się w pliku exel o dłuznku zeby go umiescic w BIG-u? bardzo prosze o pomoc
alena

Napisano: 04 lis 2015, 19:13

czy moze ktos pomoc :roll:
alena