Cześć
Mam taki problem. System e-doręczeń pozwala na utworzenie 10 folderów do których osoba mająca uprawnienia zarządcze w systemie może przekierować pocztę. Jeden z tych folderów został przeznaczony dla pzoon. Pzoon jest osobnym administratorem ale istnieje w strukturach mops i przez system e-doręczeń będą wpływać do mops pisma przeznaczone dla pzoon. Początkowy plan był taki - dzielimy pracowników na dwie grupy jedna zarządza i ma wgląd do całej poczty, tj kancelaria, druga ma prawo do odczytu treści tych wiadomości na swoich folderach. Jednak w trakcie pracy wyszło, że aby pracownicy mogli cokolwiek na poczcie zobaczyć muszą mieć uprawnienia do zarządzania a zatem i wgląd do całej skrzynki, w tym do pism skierowanych i wysyłanych z pzoon.
Jak to ugryźć pod względem prawnym, tj ochrony danych osobowych?
Czy mieliście podobny problem, a może macie jakieś rozwiązanie techniczne, jeśli nie prawne?
P.s. nie mamy obiegu elektronicznego wewnątrz ośrodka.
Z góry dzięki za odpowiedź.