Napisano: 28 mar 2014, 9:56
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Na podstawie art. 61 § 1 i § 4, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego ( tekst jednolity: Dz. U. 2013r, poz. 267 ) w związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 grudnia 2013r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu wspierania osób uprawnionych do świadczenia pielęgnacyjnego ( Dz. U. 2013r. Poz. 1741 ze zm. ),
ZAWIADAMIAM
że zostało wszczęte z urzędu postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia prawa do pomocy finansowej realizowanej w ramach rządowego programu wspierania osób uprawnionych do świadczenia pielęgnacyjnego za poszczególne miesiące od stycznia do grudnia 2014r. przyznanego na podstawie art. 17 ustawy z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2013r poz.1741)
W związku z prowadzonym postępowaniem informuję, iż ma Pan/Pani prawo składania wyjaśnień, wszelkich dokumentów i innych dowodów mogących mieć- w Pana/Pani rozumieniu - znaczenie dla rozstrzygnięcia sprawy, w terminie 7 dni od odebrania niniejszego zawiadomienia, w Ośrodku Pomocy Społecznej – Dział Świadczeń Rodzinnych w .....................
Zgodnie z treścią art.10 Kpa, organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.