Wszczęcie postępowania
-
- Praktykant
- Zajmuję się: FA
- Kontakt:
Wszczęcie postępowania
Proszę pomóżcie jestem nowa w temacie Fa i pierwszy raz mam taką sytuację wysłałam do dłużnika wszczęcie postępowania 12 maj i w tym samym dniu do komornika o 50 procent do tej pory nie mam odpowiedzi od komornika a termin już minął i nie wiem co mam zrobić w takiej sytuacji.
-
- Stażysta
- Zajmuję się: FA i ŚR + wszelkie świadczenia osłonowe
- Kontakt:
Re: Wszczęcie postępowania
Jeżeli wysłałaś drogą elektroniczną pismo komornikowi, to wyślij ponownie papierowo. Jeżeli masz doręczone papierowo, skarg na opieszałość pozostaje. Można też zadzwonić i się przypomnieć jak macie dobre relacje 

-
- Praktykant
- Kontakt:
Pismo poszło w wersji papierowej dzwoniłam już do komornika w tej sprawie ale co z faktem ze termin już minął
-
- Referent
- Kontakt:
wyślij wierzycielce zawiadomienie o przedłużenie terminu załatwienia sprawy, skoro minął ( bo zazwyczaj to robi się przed jak wiesz, że nie wyrobisz się)Pomadmi pisze: 26 cze 2025, 7:45 Pismo poszło w wersji papierowej dzwoniłam już do komornika w tej sprawie ale co z faktem ze termin już minął
-
- Praktykant
- Kontakt:
Kontaktowałam się z komornikiem przed moim urlopem miał wysłać pismo na drugi dzień i koleżanka miała ogarnąć sprawę jak przyjdzie pismo ale jak wróciłam z urlopu to sprawa nie została załatwiona i pisma od komornika nadal nie ma.
Zawiadomienie o przesunięciu terminu do wierzycielki a nie do dłużnika?
-
- Referent
- Kontakt:
A przepraszam nie doczytałam, tak do dłużnikaPomadmi pisze: 26 cze 2025, 8:43 Kontaktowałam się z komornikiem przed moim urlopem miał wysłać pismo na drugi dzień i koleżanka miała ogarnąć sprawę jak przyjdzie pismo ale jak wróciłam z urlopu to sprawa nie została załatwiona i pisma od komornika nadal nie ma.
Oprócz Wszczęcie postępowania - Fundusz alimentacyjny, Zaliczka alimentacyjna przeczytaj również:
Od kiedy zmiana decyzji z powodu podwyższenia alimentów?
CEPIK
Zatrzymać prawo jazdy czy nie