wydatki - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 04 sie 2016, 15:09

wniosek złożony w lipcu, dołączone faktury za szambo z m-cy marzec, kwiecień, maj na kwoty 32,40. Czy należy wliczyć ten wydatek
kb5


Napisano: 05 sie 2016, 8:55

Należy. Oczywiście kwotę miesięczną.
Krwawa
Podinspektor
Posty: 1662
Od: 09 kwie 2014, 14:46
Zajmuję się:

Napisano: 05 sie 2016, 13:16

czyli 32,40 na ile podzielić zeby było miesięcznie
kb5

Napisano: 05 sie 2016, 13:40

kb5 pisze:czyli 32,40 na ile podzielić zeby było miesięcznie
ty tak na poważnie ?
brodafix
Podinspektor
Posty: 1944
Od: 26 lip 2016, 8:34
Zajmuję się: DM

Napisano: 07 sie 2016, 10:00

Wydaje się, że tak na poważnie, to sprawa powinna być postawiona całkiem inaczej: 1) kwotę wydatków wyznacza wnioskodawca
2) wnioskodawca wpisuje kwotę na wniosku
3) administrator/zarządca sprawdza i potwierdza podaną kwotę
4) urzędnik w gminie formalnie nie ma nic do powiedzenia, jednak dla zachowania należytej staranności z reguły sprawdza tę kwotę
5) gdy nie ma zarządcy, to do urzędnika jednak należy podstawowe sprawdzenie (ale nie ustalane!) wydatków.

Tak więc należy uznać za wnioskodawcą zarówno 32,40zł, ułamek tej kwoty, jakąś średnią, zero, czy inną zbliżoną kwotę (oby tylko nie odbiegała rażąco od kwot rachunków, które z łaski swojej okazuje wnioskodawca).
PCW
VIP
Posty: 2895
Od: 14 kwie 2014, 7:31
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x